بیانیه گام دوم انقلاب حل تمام مشکلات کشور در همه عرصه ها است/ حرکت جبهه انقلاب در دولت و مجلس در راستای تحقق بیانیه است.


زمان: 09:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۹
کد خبر: 1809341

جاری گفت: همه باید بدانند که بیانیه گام دوم انقلاب بی ثبات نیست و سندی راهبردی، کارشناسی و دقیق است و اگر این بیانیه را در حوزه های مختلف تبیین و بسط دهیم همه مشکلات کشور را در مجموع حل می کند. در زمینه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و غیره.» … خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدجواد جاری، کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار دیار آفتاب ؛ گفت: دو سال از ابلاغ گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری می گذرد اما متاسفانه این بیانیه جدی گرفته نشد.

وی بیان کرد: بیانیه 7 فصل دارد و موضوعاتی مانند شناخت بعد از انقلاب و بعد از انقلاب، جوانان، سبک زندگی، اقتصاد، سیاست خارجی و … را مطرح می کند که متاسفانه 90 درصد از زمان صرف شده در این بیانیه مربوط به دولت قبل است. .

دولت دوازدهم گام دوم را در اجرای بیانیه برنداشت

جاری تصریح کرد: طبیعتاً انتظار نداشتیم دولت لیبرال و اصلاح طلب دوازدهم نه تنها در راستای اجرای این بیانیه قدمی بردارند، بلکه در بسیاری از موارد شاهد بودیم که دولت روحانی و جریان لیبرال و تأثیرگذار در دولت وی گام هایی را بر خلاف آن برداشتند. بیانیه.”

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: دولت قبل برخلاف ادعاها به دنبال امتیاز دادن در سیاست خارجی، در بحث فرهنگی، در اجرای سند 2030 و در بحث اقتصاد بود که مقام معظم رهبری به اقتصاد این کشور توصیه کردند. مقاومت.» گفته می شود که دولت دوازدهم برای گام دوم اعلامیه را منهدم کرد و مانع اجرای آن شد.

بیانیه گام دوم انقلاب یک سند راهبردی، کارشناسی و دقیق است

جاری افزود: همه بدانند که این گفته زودگذر نیست و یک سند راهبردی، کارشناسی و دقیق است. اگر این بیانیه را در حوزه‌های مختلف تبیین و بسط دهیم، همه مشکلات کشور در همه زمینه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و غیره حل می‌شود.»

وی افزود: اگر دولت، مجلس و مردم می خواهند از مشکلات رهایی یابند و افق آینده را ببینند باید خطوطی را که این بیانیه ترسیم می کند دنبال کنند و تمام نکات بیانیه را در کشور اجرا کنند.

حرکت جبهه انقلاب در دولت و مجلس به سمت تحقق اعلامیه گام دوم انقلاب است.

جاری گفت: با روی کار آمدن دولت انقلابی و حمایت مجلس انقلاب، فرصت طلایی برای جبران کارشکنی های دولت قبل در برابر بیانیه و احقاق حق این بیانیه ایجاد شده است. شواهد نشان می دهد که الحمدلله برای تحقق این گفته.

وی خاطرنشان کرد: رسانه ها باید به رسالت خود عمل کنند و در موارد کم کاری و تخلف در اجرای این بیانیه نظارت کنند و اشتباهات احتمالی دولت و نمایندگان مجلس را گوشزد کنند تا این بیانیه با دقت اجرا شود و دو فرصت داشته باشد. سالی که دولت روحانی علیه بیانیه استفاده می کند باید جبران شود و این شدنی است و منتظر تحقق همه ابعاد این بیانیه هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید