برنامه های فرهنگی باید در راستای تحقق تمدن اسلامی انجام شود/ در گام دوم انقلاب نیازمند تفکر و روحیه بسیجی هستیم.

ساعت: 19:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791333

بذرافکن گفت: شکل گیری تمدن اسلامی یکی از اهداف مهم شکل گیری انقلاب اسلامی است که حضرت امام (ره) این مسیر نورانی را پیش روی ما قرار دادند و امروز باید برای رسیدن به تمدن اسلامی برنامه های فرهنگی انجام دهیم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب ؛ مجید بذرافکن معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب در مراسم اختتامیه جشنواره ماندگار رسالت گفت: می توان از آن الگو استفاده کرد.

بذرافکن بیان کرد: بسیج و تلاش و اراده جهادگران حلال همه مشکلات است و در این سال ها بسیج همواره در صحنه های مختلف موفق بوده و در گام دوم انقلاب نیازمند تفکر و روحیه بسیجی هستیم.

وی ادامه داد: کار فرهنگی در کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا فرهنگ، هوای تنفسی است و این هوا باید پاک باشد و البته فعالیت فرهنگی باید نتیجه مناسبی داشته باشد.

پاسدار فرهنگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: شکل گیری تمدن اسلامی یکی از اهداف مهم شکل گیری انقلاب اسلامی است.

بذرافکن گفت: بسیج بدون هیچ چشم داشتی بزرگترین و موثرترین برنامه ها را اجرا می کند و بسیج در دوران بیماری کرونا بار دیگر با روحیه ایثار، جهاد و ایثار و تبدیل تهدیدها به فرصت، کارآمدی خود را نشان داد. “

وی گفت: امروز دشمن در فضای مجازی به دنبال ناامیدی مردم ایران است و دشمنان تصمیم گرفته اند به مردم ایران نیکی نکنند و در این راستا قیام می کنند و البته دشمنان هم هستند. نه آنها برای خودشان خوب هستند.”

نماینده فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تبلیغ روحیه جهادی و اشاعه فرهنگ ایثار و ایثار نیاز مهم کودکان خوش ذوق فرهنگی و بسیجی است.

وی ادامه داد: بسیج با ارائه نتایج درخشان در عرصه های مختلف تلاش می کند تا الگوسازی شود و از این رو فرهنگ و الگوی بسیج باید در همه عرصه ها گسترش و اشاعه یابد.

بذرافکن یادآور شد: تلاش بسیج در سطوح مختلف جامعه عملیاتی است و البته باید در کنار اقدامات بسیج به کار فرهنگی نیز توجه بیشتری شود.

وی ادامه داد: بسیج برای رسیدن به قله های بلند تلاش می کند و این امر مستلزم انسجام و هم افزایی کلی است.

نماینده فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج بهترین روش موفقیت را ارائه کرده است و این نیاز به تبیین و توسعه دارد که باید در همه بخش ها گنجانده شود.

بذرافکن افزود: استان مرکزی در همه اقشار دارای قهرمانان، ممتازها و الگوهای موفقی است که باید به خوبی به نسل جوان و جامعه معرفی شود و باید روحیه بسیجی و التزام فرهنگی به عمل داشت.

وی خاطرنشان کرد: الگوی جهادی بسیج در بسیاری از اقشار جامعه موفق و موثر است و باید بازتولید شود و این نیازمند ارائه آثار فرهنگی در عمل یا پیوست فرهنگی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید