تقویت روحیه و تفکر بسیجی یکی از نیازهای مهم کشور در گام دوم انقلاب بود.


ساعت: 19:53
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815537

کریمی گفت: در استان مرکزی بیش از 30 هزار نفر برای اجرای طرح شهید سلیمانی آموزش های تخصصی دیده اند و امروز این طرح بر روی واکسیناسیون عمومی متمرکز است و در همه شهرستان ها بسیج خدمات واکسیناسیون ارائه می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب ؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امشب در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی مرکز واکسیناسیون سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در مرکز بسیج اراک اظهار داشت: بسیج مردمی در عرصه های مختلف و مردمی صورت گرفته است. بسیج در فرصت ها تهدیدهای زیادی دارد و بسیج مردمی یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) است که باید هر روز تقویت شود و در عرصه های دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: در 43 سال گذشته همه جا در تفکر و با روحیه بسیج موثر پیشرفت های زیادی حاصل شده است و این مهم ترین درس گام دوم انقلاب و مقابله با مشکلات است.

سردار کریمی ولایتمداری، ایثار، ایثار، مردم سالاری و ساده زیستی را از ویژگی های موفق بسیج عنوان کرد و گفت: ملت ایران می تواند در دوره های مختلف بسیج مردمی، الگوهای موفق دنیا را ارائه دهد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران با اتکا به بسیج در طول این سال ها به دستاوردهای بزرگی دست یافته است، افزود: در دهه پنجم انقلاب، سپاه پاسداران با اقتدار و حرکتی پرنشاط برای رسیدن به آرمان های انقلاب در همه ابعاد تلاش کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه ارتقای روحیه و تفکر بسیجی یکی از نیازهای مهم کشور در گام دوم انقلاب بود، گفت: بسیج در سایر بخش ها و عرصه ها به نحو احسن مورد استفاده قرار گرفت.

وی در تشریح تلاش های سپاه برای مقابله با بیماری های عروق کرونر قلب گفت: حرکت امدادهای مومنانه و اجرای طرح شهید سلیمانی از مهمترین اقدامات بسیج و سپاه در دوران بیماری عروق کرونر بود. اخذ شده.

سردار کریمی افزود: آموزش یکی از محورهای مهم در طرح شهید حاج کاسم سلیمانی بود و بسیجیان در قالب 6 کمیسیون تخصصی وارد عمل شدند و بیش از 30 هزار نفر در استان مرکزی برای اجرای طرح آموزش های تخصصی دیدند. شهید سلیمانی می‌گوید: «ایشان در حال واکسیناسیون عمومی هستند و در همه شهرستان‌ها بسیج خدمات واکسیناسیون ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: باجیجی از ابتدای تاج در کنار کادر بهداشتی و درمانی در خدمت مردم بوده و برای آرامش روحی، روانی و جسمی مردم و تامین امنیت و سلامت مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده است. چیزی خلق کردند که قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ملت ایران با وجود تحریم های وحشیانه دشمن، بیماری تاج و تخت و سایر مشکلات، با روحیه بسیجی درخشید و بار دیگر کارآمدی نظام اسلامی را در عرصه های مختلف به نمایش گذاشت. جهان روز را تقویت کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید