تقویت روحیه استکبار ستیزی در گام دوم انقلاب اسلامی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار ما از گلستان، اظهار کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی شاهد حوادث متعددی بوده ایم که برخی از آنها نقش بسزایی در رویدادهای سیاسی و اجتماعی داشتند که یکی از آنها 13 آبان است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اهمیت و حضور موثر جوانان، نوجوانان و دانش آموزان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اعلام شده است که ماهیت و خباثت استکبار جهانی را آشکار می کند. استکبارستیزی در جامعه ما

منتظری گفت: وقتی شعار مرگ بر آمریکا و استکبار در کشور طنین انداز می شود نشان از خشم ملت ایران از ظلم و مبارزه در طول تاریخ کشور است و این روز باید هر ساله احیا و زنده بماند. به این فرهنگ دامن بزنید بگذارید نسل جوان جامعه حرکت کند و این موضوع را مطرح کند.این حضور خیابانی جوانان 13 آبان چیست و اعتراضشان به چیست و این تاسف چیست و این موضوع تاریخ شوم استکبار جهانی را روشن می کند.

وی گفت: انقلاب اسلامی در گام دوم باید همان ویژگی ها را در گام اول در مقابل ظالمان نشان دهد و امروز ما موظفیم این مسیر را از طریق رسانه ها، کتاب های درسی و جای خالی ترسیم کنیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: امام خمینی (ره) آمریکا را جرثومه فساد می دانند و اگر این موضوع قابل اتوپایه نباشد، عمق مشکل برای مردم تبیین نمی شود و بنابراین 13 آبان برگ زرینی در تاریخ است. ظلم و ستم و ثبات شکوهمند این کشور و از سوی دیگر نشان دهنده جنایت آمریکاست که بر ملت ایران تحمیل کرد.
منتظری گفت: در مسیر تحول کشور و ساختن ایران مقتدر باید با تلاش فراوان روحیه استکبارستیزی خود را نشان دهیم و در این مسیر از ابزارهای فرهنگی و هنری استفاده کنیم.

وی گفت: جنایات آمریکا علیه ملت ایران کامل نیست و باید فکری به حال جنایتی کرد که هواپیمای مسافربری برای آن باید به آب بیفتد و این حادثه چهره کر و کریه جنایتکاران آمریکایی را نشان می دهد و جنایات آمریکا مختص به آن نیست. ایران و منطقه «ما شاهد این جنایات هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید