تفکر سردار سلیمانی برگرفته از تفکر بسیجی است/ مشکلات اقتصادی کشور با فرهنگ بسیجی حل می شود.

ساعت: 12:56
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786324

محمدجواد حاجی آبادی گفت: تفکر سردار سلیمانی برگرفته از تفکر بسیجی است و در حال تبدیل شدن به یک برند جهانی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار تیتریچ گفت: فرهنگ بسیجی نیازمند تبیین برای نوجوانان و جوانان است و امروز روحیه بسیجی و جهادی برای حل مشکلات کشور نیاز است.

محمدجواد حاجی آبادی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی مصداق بارز بسیج است، ادامه داد: سردار دلا با قدرت داعش را نابود کرد و در مقابل جریان استکبار ایستادگی کرد و امروز این در دنیا به عنوان اندیشه شناخته می شود.

وی افزود: تفکر سردار سلیمانی برگرفته از تفکر بسیجی است و در حال تبدیل شدن به یک برند جهانی است.

حاجی آبادی محبوبیت را عامل اصلی محبوبیت سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت: آنچه سردار سلیمانی را بیش از هر صفتی محبوب کرده است تواضع و فروتنی وی است. او وعده دروغ نمی داد، هر کاری می خواست انجام می داد.

این کارشناس گفت: بسیج از دل مردم و برای مردم است و تمام تلاش و کوشش آنها در جهت رفع مشکلات ملت و ارائه خدمات است.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی کشور که مشکلات اقتصادی و اجتماعی فراوانی بر آن حاکم است، به شدت نیازمند فرهنگ بسیجی هستیم تا با استفاده از همین فرهنگ، کشور را به عنوان دوران طلایی دفاع مقدس به سر منزل مقصود برساند. رفتار – اخلاق.”

حاجی آبادی در خاتمه خاطرنشان کرد: سال هاست که رهبر معظم انقلاب بارها به مسئولان توصیه کرده اند که از فرهنگ بسیجی برای خدمت به مردم استفاده کنند چرا که این فرهنگ کشور را در برابر حملات دشمن مقاوم می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید