جهاد و شهادت حرف بسیجی است/ امروز دشمن از تفکر بسیجی خشمگین است.


ساعت: 14:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912844

حجت الاسلام اسلامی گفت: گفتمان بسیج جهاد و شهادت است چرا که بسیجیان با خون خود دفاع از اسلام، انقلاب، ولایت و آرمان های مقدس شهدا را امضا کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; حجت الاسلام اسلامی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت هفته بسیج در ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام برگزار شد، یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت. و با بیان اینکه جهاد و شهادت گفتمان بسیج است، تصریح کرد: گفتمان بسیج جهاد است و شهادت است زیرا بسیجیان دفاع از اسلام، انقلاب، ولایت و آرمان های مقدس شهدا را امضا کرده اند. با خونشون

وی تصریح کرد: یکی از ارکان تفکر بسیجی عزت است; بسیج برای ایجاد زندگی شرافتمندانه و عاشقانه برای ایرانیان تلاش می کند. بسیج از ابتدای تشکیل ارتش 20 میلیونی به دستور امام خمینی (ره) همچنان مقتدر و غیرقابل نفوذ است.

امام جمعه تربجم بیان کرد: انقلاب اسلامی با تفکر بسیجی، حرکتی قدرتمند در برابر وسوسه استکبار جهانی به‌عنوان الگویی برای بشریت آغاز کرد. در قرن جدید تفکر بسیجی شیطان بزرگ را از غرب آسیا بیرون راند و تک قطبی آمریکا در حال فروپاشی است، جمهوری اسلامی یکی از ارکان قدرت و نظم نوین جهانی خواهد بود.

حجت الاسلام اسلامی با اشاره به خشم دشمنان و رسیدن جبهه مقاومت به آن سوی دروازه های اسرائیل، خاطرنشان کرد: امروز دشمن از تفکر بسیجی، معاندین به عنوان مزدوران نظام خشمگین است. رژیم در کشور، نیروهای امنیتی جان برکف و حافظ را به آتش کشید و این درگیری ها برای این است که توجه فرماندهان طرف اسرائیل را منحرف کند و به دشمنان بفهماند که تفکر بسیج تمام نقشه های آنها را از بین می برد.

وی در پایان گفت: گفتمان و تفکر بسیجی جهاد و شهادت است، دفاع بسیج از اسلام، انقلاب، ولایتمداری و آرمان های مقدس شهدا در خون امضا شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید