تفکر بسیجی امنیت انقلاب و نظام را تامین کرد/ اتحاد نیروهای مسلح در نگاه دشمن ذلت است


ساعت: 12:29
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913163

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش تاکید کرد؛

امیر غلامعلیان گفت: بسیجی ما این فرزند گرانقدر امام راحل را ارج می نهیم و به او افتخار می کنیم و باید بدانیم که تفکر بسیجی انقلاب و نظام را تضمین کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; امیر غلامعلیان در دیدار با سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه طرالله استان کرمان به مناسبت هفته بسیج و گرامیداشت سالروز پیام تاریخی امام خمینی (ره) در 14 آذرماه سالروز تاسیس. سازمان بسیج مستضعفین گفت: سازمان بسیج مستضعفین از بدو تأسیس بیش از چهار دهه است که منشأ خیر و برکت در همه عرصه ها بوده است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش ادامه داد: نهادینه شدن تفکر بسیجی در هر سازمانی ضامن موفقیت و اقتدار آن سازمان است و بدون اغراق هر جا که تفکر بسیجی و بسیجی در آن سازمان نهادینه شده است. موثر و موفق در پیشبرد تمام وظایف.

وی بیان کرد: در بدنه ارتش جمهوری اسلامی ایران معتقدیم حضور تفکر بسیجی در خانه های سازمانی، در بین کارکنان نیروهای مسلح و سایر حوزه ها، ضامن تمام موفقیت هایی است که وجود داشته است. تا حالا.

امیر گلمالیان افزود: خیلی ها به اشتباه فکر می کنند با گفتن تفکر بسیجی یعنی ما اساسنامه خود و ماموریت سازمانی ارتش را رها می کنیم و روابطی را که در بسیج وجود دارد اعمال می کنیم، اما تفکر بسیجی، تفکر جهادی اینطور نیست. و این انقلابی است و این مقوله در همه سازمان ها پذیرفته شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه جنوب شرق نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: امروز اگر ارتش جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که در کنار سایر نیروهای مسلح برای حفاظت از مرزهای کشور، بازدارندگی مطمئنی انجام دهد، قطعا این مشکل ناشی از وجود بسیج است. طرز فکر در سازمان

وی تصریح کرد: ما این اعتقاد راسخ داریم که اگر در بین حوزه های سیاسی، اقتصادی و… مسئولان فارغ از جناح بندی های سیاسی ذره ای تفکر بسیجی وجود دارد، با مدیریت جهادی، بسیجی و انقلابی و ساماندهی کار مردم به فکر خدمت به مردم خواهند بود، زیاد درگیر بروکراسی اداری و مقررات دست و پا گیر نباشند، کشور خواهد شد. مطمئناً از بحران اقتصادی و معیشتی بیرون آمده است.

امیر غلامعلیان گفت: بسیجی ما این فرزند گرانقدر امام راحل را ارج می نهیم و به او افتخار می کنیم و باید بدانیم که تفکر بسیجی انقلاب و نظام را تضمین کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه جنوب شرق ارتش با تاکید بر اینکه امیدواریم اتحاد و همبستگی بیش از گذشته در بین نیروهای مسلح ایجاد شود، گفت: این وحدت در چشم بیگانگان و کسانی که انقلاب اسلامی را نمی بینند مایه شرمساری است. قدرت و توان و اقتدار او در کنار سپاه و بسیج و نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید