«اخلاص» محور تفکر بسیجی است/ تلاش دشمن برای جدایی مردم از بدنه بسیج


ساعت: 13:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۳
کد خبر: 1910866

سردار مهدوی با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی و جهادی حلال بسیاری از مشکلات است گفت: رکن و اساس تفکر بسیجی اخلاص است و اگر تفکر بسیجی در جامعه حاکم شود برکات عمل چند برابر می شود زیرا بسیجیان با مادیات کار نمی کنند. فكر كردن.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در دیدار با بسیجیان ناحیه امام رضا(ع) بیرجند در آستانه هفته بسیج را بسیج دانست. به عنوان معجزه انقلاب اسلامی عنوان کرد و تصریح کرد: بسیج سرزمین وسیعی است به قدری وسیع است که اگر بخواهیم همه امکانات آن را تکمیل کنیم تلاش زیادی می خواهد.

وی با تاکید بر اینکه نباید کار و رسالت نظام و انقلاب اسلامی را به مسائل مادی گره بزنیم، بلکه باید با همین منابع و امکانات کارها را پیش ببریم، گفت: نیروهای بسیجی منتظر دریافت بودجه و منابع از سوی نیروهای بسیجی نیستند. مقامات برای فعالیت های خود و در هر کجا که هستند. کسانی که احساس وظیفه می کنند با استفاده از ظرفیت بالقوه خود با تمام توان و پیشرفت در کار حضور دارند.


مدیریت جهادی و تفکر بسیجی حلال مشکلات است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، تفکر بسیجی و جهادی را حلال بسیاری از مشکلات و موفقیت بسیج می داند و می افزاید: رکن و اساس تفکر بسیجی اخلاص است و اگر تفکر بسیجی در جامعه حاکم می شود، برکات عمل چند برابر می شود زیرا بسیجی ها تفکر مادی کارساز نیستند.

سردار مهدوی با اشاره به اینکه بسیج از سال 57 به هر کجا که وارد شده با تمام ایرادات و مشکلات موفق بوده است، گفت: دلیل اصلی دشمنی این نیروی مخلص و مردمی نرسیدن به منافع استکباری و مادی است. بنابراین بسیج با این کار مخالف است و از همه روش ها برای حمله به بسیج و تفکر بسیجی استفاده می کند.


فعالیت 270 پایگاه مقاومت بسیج استان

وی از بسیجیان خواست تا حضور فعال تری در پایگاه های بسیج داشته باشند و افزود: 270 پایگاه مقاومت بسیج متشکل از همه اقشار، آراء، افکار و … در بیرجند فعال هستند که با وجود این ظرفیت ها می توانند در عرصه های مختلف نقش آفرینی کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به حضور بسیجیان در دوران دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: بسیجیان نیز در دوران دفاع مقدس نقش بسزایی داشتند و علیرغم تمام تلاش ها با کمبودها و کمبود امکانات، با دشمنان مبارزه کردند و به پیروزی رسیدند.


الگویی از بسیج برای همه آزادی خواهان در سراسر جهان

سردار مهدوی با تاکید بر اینکه بسیج امروز الگویی برای همه آزادی خواهان جهان شده است، خطاب به بسیجیان گفت: باید قدردان دستاوردها باشید و بسیجی بودن را به امور کوچک و پیش پا افتاده نفروشید.

وی تصریح کرد: 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و بسیج در عرصه های مختلف امنیتی، علمی، فناوری، ساختمانی و فناوری و… نقش آفرینی کرده است. بنابراین هر افتخار و پیشرفتی که در کشور حاصل شد مرهون تلاش بسیجی بود که معتقد بود بسیجی پا به میدان گذاشت و نقش آفرینی کرد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به تفکر و روحیه بسیجی در انجام اقدامات مختلف، خاطرنشان کرد: از روزی که بسیج تاسیس شد تا امروز روزی نبوده که همه امکانات مهیا بود و اگر ساخته می شد فکر پشت آن هم می شد نشستن سر میز کارها را جلو برد، موفقیت چندانی حاصل نشد.

سردار مهدوی گفت: اقدامات بسیجیان، مسلمانان و آزادگان را امیدوار کرد و دشمن را ناامید کرد و همین امر باعث شد تا دشمنان نظام اسلامی در سال های اخیر به بسیج حمله کنند و از این رو تمام تلاش خود را برای ایجاد صلح بین مردم به کار گیرند. و این یک نهاد مردمی و انقلابی باعث ایجاد تفرقه و تفرقه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید