برکت الهی در تفکر بسیجی مرهون اخلاص است/ نهادینه سازی گفتمان بسیج در سعادت با خدمت به محرومان


ساعت: 13:06
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879561

فیروزی گفت: ساختار بسیج در دفاع مقدس برخلاف روال تحلیل های نظامی، مدیریتی و بین المللی پیروز شده است و برکت الهی در تفکر بسیجی ناشی از اخلاص است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; مسعود فیروزی، مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی صبح امروز در هفتمین گردهمایی فرماندهان پایگاه های بسیج سراسر کشور در دانشگاه پیام نور مشهد، اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال 1380 در حال برگزاری است، باید به این موضوع توجه کنیم.

وی افزود: در یک نبرد هشت ساله بین کشوری که مسئولان جوانش حتی سابقه مدیریت شهری نداشتند و بلافاصله پس از انقلاب اسلامی با همه دشمنی ها، مخالفت ها و شورش ها، با تمام قوای یازده کشور روبرو شدند. گوشه ای از ایران «تیراندازی ناموفق مهم است.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: فارغ از رویکرد معنوی، اندیشمندان جهان این پیروزی در حراست مقدس را تصادفی نمی دانند و در حال کنکاش هستند که چگونه سازمانی با حداقل تجربه و امکانات و آشوب های داخلی پیروز می شود.

وی افزود: ساختار بسیج قطعا منحصر به فرد است و رویکرد اصلی آن این است که هر بسیجی برخلاف روال تحلیل های نظامی، مدیریتی و بین المللی هر کاری می تواند انجام دهد تا ساختار بسیج در دفاع مقدس پیروز شود.

فیروزی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی در حال آزمایش در سیستم های دفاعی و حاکمیتی جهان است، ادامه داد: برکت خداوند در تفکر بسیجی به خاطر اخلاص دل هاست.

وی افزود: بهزیستی سازمانی است با صدها فعالیت و ده ها ماموریت خطیر که تفکر بسیج در آن نهادینه شده است.

مدیر بهزیستی خراسان رضوی گفت: شهرستان های خراسان رضوی با جامعه هدف گسترده و فعالیت های متفاوت و مشترک مواجه هستند و کارکنان با تفکر و رویکرد بسیجی به فعالیت و خدمت رسانی به محرومان و افراد دارای معلولیت می پردازند.

وی افزود: امیدواریم این تفکر در جهت ارائه خدمات بهتر تقویت شود چرا که در این سازمان تنها با این رویکرد می توان اقدام کرد و به نتیجه رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید