62 گروه جهادی فعال در رشت/ اخلاص در کار دلیل عظمت و ماندگاری خدمات جهادگران بسیج به محرومان است.


ساعت: 16:43
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1838021

زنگنه گفت: 62 گروه جهادی خواهر و برادر در سطح شهرستان رشتار در مناطق مختلف فعالیت دارند که گروه های جهادی از جانبازان 85 ساله تا 13 ساله حضور و فعالیت های جهادی خود را دنبال می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; حمید زنگنه مسئول بسیج سازندگی شهرستان رشت صبح امروز در مراسم تجلیل از جهادگران بسیجی در ثارالله سپاه حسین ناحیه رشتار اظهار داشت: جهادگران بسیجی در میدان خدمت کردند، امروز افتخار بسیج فرهنگ سازی از خودگذشتگی است. .

وی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز رهبر معظم انقلاب می خواهند روحیه جهادی فراگیر باشد، گفت: تفکر جهادی پشتیبان نظام و انقلاب از ابتدای انقلاب بوده و خواهد بود.

زنگنه افزود: امروز مهمترین رکن خدمت، جنگ نرم است که بهترین راه برای کمک به مردم، کمک به مردم و خدمت به محرومان است، نوعی رستگاری دنیوی و اخروی وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه امروز اساس و فرهنگ جهاد اخلاص و معنویت است، گفت: در هیچ کجای دنیا و روی زمین جوانی در اوج جوانی وجود ندارد که با این اخلاص به خلق خدا برای کمک به محرومان خدمت کند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رشتار در ادامه یادآور شد: 62 گروه جهادی خواهر و برادر در مناطق مختلف شهرستان فعال هستند و پس از آن گروه های جهادی از جانبازان 85 سال تا 13 سال با حضور و فعالیت جهادی خود قرار دارند.

در پایان این مراسم 100 سبد زنده به ارزش هر سبد 400 هزار تومانی به همت معاونت سازندگی رشتار و کمیته بسیج در بین مشمولان توزیع شد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید