ضرورت انعکاس هنرمندانه فعالیت های جهادگران / گروه های حمایتی و ایجاد شبکه خدماتی منسجم در کانون بسیج جهادگران پیگیری می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب ؛ سید مبین حجازی مسئول کانون بسیج جهادگران استان مرکزی امروز در حاشیه انتخابات هیئت مدیره کانون بسیج جهادگران گفت: بستری برای تربیت مردم در تراز انقلاب و کشور شده اند. رهبران جهادی آینده

وی افزود: یکی از نکات برجسته مقام معظم رهبری ترویج، گسترش و ارتقای فعالیت های جهادی است و در گام دوم انقلاب تقویت و توسعه جهادگران از اهمیت ویژه ای برخوردار است.راه همه جهادگران بسیج و همه است. باید برای اجرای این پیام تلاش کرد.

مسئول کانون بسیج جهادی استان مرکزی ادامه داد:

وی بیان کرد: جهادگران بسیجی با حضور به موقع خود در صحنه ها و مناطق خدماتی اثربخشی کار و روحیه جهادی و نقش مهم جهادگران را به نمایش گذاشته اند که آخرین نمونه آن سیل و بیماری عروق کرونر قلب است که بسیج مردمی و … به قدرت رسید.» تفکر توانست بسیاری از مشکلات مردم را حل کند و بحران را از جامعه دور کند.

حجازی با اشاره به ماموریت های کانون بسیج جهادی گفت: تشکیل کانون بسیج جهادی به منظور مدیریت موثر گروه های جهادی، حمایت، ایجاد شبکه منسجم برای تسریع در خدمت رسانی به مردم، شناسایی ظرفیت ها و تدوین راهبردها و سیاست های حرکت جهادی قطعا نتیجه خواهد داد. «و برکات بسیار خواهد بود.

وی با تاکید بر تاثیر هنری فعالیت های جهادی گفت: یکی از نیازهایی که باید مدنظر جهادگران باشد انعکاس هنرمندانه و خلاقانه فعالیت های جهادی به مردم است و انجمن جهاد استان مرکزی برنامه هایی را تدوین کرده است، لطف الهی کارساز خواهد بود.

مسئول کانون بسیج جهادگران استان مرکزی با اشاره به نقش مهم جهادگران در تحقق جهاد تبیان گفت: انقلاب اسلامی را برای مردم به ویژه نسل جدید تبیین کنید.

وی امید آفرینی را از دیگر ماموریت های جهادی بسیج عنوان کرد و افزود: خوشبختانه گروه های جهادی در این سال ها عملکرد درخشانی در بازگرداندن امید و نشاط به مناطق محروم داشته اند و این رویکرد باید با قوت ادامه یابد.

حجازی با اشاره به اینکه بیش از 1250 گروه جهادی در سامانه اطلس بسیج سازندگی استان مرکزی سازماندهی شده است، گفت: امروز با توجه به فرصت های موجود، حرکت های جهادی استان باید به یک گفتمان عمومی در جامعه تبدیل شود. «و فرصت خدمت به مردم را نباید از دست داد.

گفتنی است، انتخابات هیئت مدیره کانون بسیج جهادی استان مرکزی امروز با حضور 5 منتخب و مسئولین بسیج سازندگی برگزار شد. سعید عبدی به عنوان رئیس هیئت نظارت بر جهادگران و پرویز عزیزی به عنوان سرپرست کارگروه های تخصصی انجمن جهادگران انتخاب شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید