هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس فعالیت های دستگاه های دولتی به مردم است


ساعت: 10:45
تاریخ انتشار: 06/06/1401
کد خبر: 1893169

نایب رئیس کمیسیون توسعه شورای اسلامی شهر چهارمحال و بختیاری

سید احمد هاشمی گفت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا اقدامات و فعالیت های دستگاه های دولتی برای مردم برجسته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز، سیداحمد هاشمی نایب رئیس کمیسیون توسعه، ساخت و ساز و خدمات شهری و روستایی شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و نماینده شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار شورای اسلامی استان ضمن تبریک به همه مسئولان وی خاطرنشان کرد: بدون شک شهیدان رجایی و باهنر نمونه ای از خادمان پارسا، مخلص، حرکت کردند. سنت الهی و دغدغه مردم بودند.



وی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس اقدامات و فعالیت های دستگاه های دولتی به مردم است.

نماینده شهرستان فارسان گفت: به استاندار چهارمحال و بختیاری و جمع نزدیکان حوزه اجرایی خداکوت می گوییم که دولت سیزدهم هنوز در آغاز راه است و مردم امیدوارند این دولت دستاوردهای زیادی داشته باشد. موفقیت های شایسته و شایسته مردم.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون اساسی مدیریت امور شهرها و روستاها به صورت غیرمستقیم بر عهده مردم است، تصریح کرد: آنچه باید در شهرها و روستاها از نظر عمران، ساخت و ساز و تجهیز شهری با برنامه ریزی و همکاری استانداری محقق شود. جامعه شامل شورا و رؤسای دستگاه های اجرایی می باشد.

هاشمی تصریح کرد: وظایف همه دستگاه های اجرایی در روستاها بر عهده روستاییان گذاشته شده و البته از مزایای لازم، شخصیت حقوقی و منابع کافی برخوردار نیستند و با توجه به افزایش دسترسی انتظارات از روستاییان بالاست.

وی گفت: باید در تدوین آیین نامه ها و قوانین برای توجه به روستائیان اصلاحات لازم صورت گیرد تا شاهد رشد روستاها و کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها باشیم.

هاشمی یادآور شد: افزایش امید به زندگی مردم در روستاها و ارتقای سطح رفاه آنان زمینه کاهش حاشیه نشینی در شهرها را فراهم می کند.

وی ادامه داد: روستاییان باید علاوه بر پروژه های عمرانی به طرح های اقتصادی در روستاها نیز توجه کنند که بتواند روستاها را به خودکفایی برساند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید