ادعای غرب برای حمایت از مردم ایران فریب افکار عمومی است/ایران باید پاسخ مناسبی به دولت های متخاصم بدهد.


ساعت: 15:47
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901198

یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: کشورهای غربی در حالی که به دنبال حمایت ملت ایران هستند، سال هاست که اجازه نمی دهند دارو به بیماران خاص مانند کودکان پروانه ای برسد، ایران اجازه بانداژ و دارو برای بیماران پروانه ای به ویژه کودکان مبتلا به این بیماری را نمی دهد. به دلیل مشکلات مربوط به تحریم ها و عدم امکان تبادل پول از کشورهایی مانند سوئد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد پارسا نجفی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص اقدامات کانادا در روشن کردن رنگ پرچم کشورمان در آبشار نیاگارا در حمایت از معترضان جمهوری اسلامی ایران و سایر اقدامات مشابه، این نوع تبلیغات را جزئی می داند. دیپلماسی عمومی این کشورها برای فریب افکار عمومی و پیشبرد امور خود و هرگز به معنای کمک به ملت ایران نیست.

یک تحلیلگر مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه کشور ما باید پاسخگوی این دولت های متخاصم باشد، تصریح کرد: ایران باید همانند دولت های استعمارگر غربی با سابقه اسفناک ظلم و غارت ملت ها و رژیم های خونخوار وهابی در منطقه جنوب خلیج فارس، اقدامات متقابل انجام دهد. فارس مانند عربستان سعودی، امارات و رژیم آل خلیفه بحرین دیگر نباید به خود اجازه دخالت در امور داخلی کشورمان را بدهند.

وی با توجه به اینکه این کشورها به دنبال حمایت ملت ایران هستند، گفت: ایران برای بیماران صرعی به ویژه کودکان مبتلا به این بیماری اجازه بانداژ و دارو را به دلیل مشکلات مربوط به تحریم ها و عدم توانایی در آوردن پول از کشورهایی مانند این کشور نمی دهد. سوئد.

این تحلیلگر سیاست خاطرنشان کرد: سیاست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر این اساس است که بسیاری از داروهایی که در داخل کشور برای حمایت از تولید داخلی و خودکفایی دارویی تولید می شود، وارد کشور نشود، اما آنچه هست. دردناک محدودیت هایی وجود دارد که غرب برای واردات داروهایی که نیاز روزانه بیماران خاص است، اتخاذ کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید