افکار عمومی ایرانیان در محاصره دروغ های رسانه های متخاصم است



وی افزود: این رسانه ها به منظور تأثیرگذاری بر افکار عمومی مردم ایران، کاهش قدرت امنیت ملی ایران و ایجاد احساس ناامنی و ایجاد ناامنی در کشور در زمان اغتشاشات فعال شدند.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: بین الملل یکی از این شبکه هاست که در اردیبهشت 96 و در جریان انتخابات ریاست جمهوری با تامین مالی مستقیم عربستان به همین منظور فعال شد.

تقدسی تاکید کرد: یکی از بارزترین ویژگی های شبکه های خارجی این است که پروتکل های حرفه ای که برای رسانه های خود در رابطه با ایران تعیین کرده اند را نادیده می گیرند و این نشان می دهد که برای ایران دستور کار خاصی دارند.


4b0686a7 4ccb 4826 9797 78f837918e23 خبر خاکستری




انتشار 14000 دروغ توسط رسانه های مخالف در جریان اغتشاشات

وی بیان کرد: تأثیرگذاری بر افکار عمومی و افزایش اغتشاشات و ناامن کردن فضای اجتماعی برای اقشار مختلف از جمله طلاب، روحانیون، متدینین و زنان محجبه از جمله اهداف ویژه رسانه‌های متخاصم در جامعه ایران است.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: طبق بررسی های انجام شده در یک ماه و نیم گذشته 14 هزار خبر جعلی علیه ایران توسط همین رسانه منتشر شده است.

تقدسی ابراز داشت: وقتی ایران ضعیف شود بدون شک عربستان در کنار رژیم اسرائیل قدرت اول منطقه خواهد شد. از این رو آنها از همه ابزار خود برای حمله به ایران قدرتمند استفاده کرده اند زیرا از ایران جدا می شوند و خیلی راحت به اهداف خود می رسند.

املاک هنگام توضیح رویدادهای اخیر نمره قبولی دریافت نمی کنند

وی با بیان اینکه نقش رسانه ها آگاهی بخشی است، گفت: ویژگی های جامعه آن طور که انتظار می رفت در بحران اخیر وارد میدان نشد و این نوع رفتارها گاهی به جذب صدای مردم و سکولارها بازمی گردد. البته برخی از نمایندگان نظر خود را اعلام کردند، اما این مواضع باید به موقع بیان می شد.

این کارشناس سیاسی بیان کرد: در خصوص اینکه چرا در اغتشاشات اخیر اماکن عمومی اقدام نکردند؟ بهتر است به سخنان مقام معظم رهبری درباره خواص بپردازیم که مهمترین مضمون آن بیان مواضع سریع و شفاف در زمان خودش است.

تقدسی یادآور شد: مقام معظم رهبری در فتنه 88 فرمودند در زمان فتنه و جامعه غبارآلود وظیفه همگان است که موضع صریح داشته باشند و از سخنان و مواضع دو لبه پرهیز کنند. در حالی که این روزها خوشحال بودیم، برخی از افرادی که موضع گرفتند، مواضع دو جانبه داشتند، یعنی علاوه بر محکومیت اغتشاشات، نظام را نیز به سخره گرفتند، بنابراین ارزیابی افراد در موارد اخیر را خیلی بالا نمی‌دانم و نمی‌دانم. مثبت

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید