استفاده از دروغ برای جمع کردن مردم با شورشیان با انتشار 40000 خبر جعلی علیه ایران توسط رسانه های متخاصم نتیجه معکوس داد.


ساعت: 18:28
تاریخ انتشار: 1401/08/17
کد خبر: 1909565

حمیدرضا ترقی گفت: نظریه استفاده از دروغ برای نزدیک کردن مردم به شورشیان نتیجه معکوس داد و محصول آن 40 هزار دروغی که در فضای مجازی منتشر کردند، تجمع بی نظیر و حماسی مردم در 22 آبان علیه آمریکا، اسرائیل و عربستان بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا ترقی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: خبرگزاری بین المللی ایران که به عنوان گاو نقدی آمریکا از سوی عربستان سعودی حمایت می شود و علیه جمهوری اسلامی ایران تأسیس شده است، همراه با پنج مورد مهم خبرگزاری های دنیا در جریان حوادث اخیر ایران بیش از 40 هزار دروغ گفتند فضای مجازی جهان و اخبار منتشر شده که نشان از ناتوانی استکبار جهانی برای مبارزه با نظام جمهوری اسلامی ایران دارد، در نتیجه برای شروع یک جنگ ترکیبی و ترویج پایه های خود به دروغ متوسل شد.

وی افزود: اصولاً وقتی یک منبع خبری در دنیا به دروغ متوسل می شود، در نهایت یا مجبور به تکذیب آن می شود یا برای تکذیب آن اهمیتی ندارد، در این میان اینترنشنال یک خبرگزاری یکبار مصرف است که هدفش ضربه زدن است. این موضوع روانی است و ماندن در رسانه های دنیا برایش مهم نیست.

ترقی تصریح کرد: ما شاهد بوده ایم که دروغگوترین رسانه در بین رسانه های دنیا، ایران اینترنشنال است که توسط کشوری مدعی امنیت اداره می شود و اگر عملکرد آن را در مدت 40 تا 50 روز اخیر ارزیابی کنیم. ما شاهد همه دروغ هایی خواهیم بود که این خبرگزاری به افکار عمومی دنیا و داخل کشور تزریق می کند و افشا شد و رسوایی بسیار بزرگی را برای این خبرگزاری ایجاد کرد.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: طبیعی است وقتی مبنای فعالیت یک خبرگزاری صداقت و بی طرفی نباشد و تمام تلاش خود را بر اثبات ادعای خود از طریق کذب استوار کند، ارزش و اهمیت خبری ندارد و در یک هر از چند گاهی تمام رسانه های جهان و آزادی خواهان و مردمی که به دنبال واقع گرایی در جهان هستند این خبرگزاری ها را رد می کنند و از آنها به عنوان منبع موثق استفاده نمی کنند.

بین المللی به سرعت در حال فروپاشی است

ترقی تصریح کرد: جنبش بین المللی جنبشی است که به سرعت در حال افول است و به طور کلی خبرگزاریی که به این شکل فعالیت می کند عمر بسیار کوتاهی برای خود دارد.

وی افزود: انترناسیونال در این مدت هیچ ابایی از انتشار اخبار جعلی رهبر انقلاب از بیماری تا زمان مرگش نداشت، امروز هم برای کشتار، حمایت و کمک به یاغیان و تروریست ها انواع دروغ ها را به دست مردم می رساند. .

تجمع حماسی مردم در 22 آبان در پاسخ به دروغ پردازی رسانه های معاند

ترقی خاطرنشان کرد: رسانه های معند افرادی را که جان باختند و یا اجسادشان را پیدا کردند و به نوعی از مرگ آنها مطلع شدند را افرادی کشته شده توسط نیروی انتظامی معرفی کردند، در حالی که مردم آگاه و بصیر بودند و خانواده آن افراد نیز آگاه بودند. آنها این گونه اکاذیب را افشا کردند که نشان می دهد طرح دروغ پردازی برای انحراف افکار عمومی و نزدیک کردن مردم به یاغیان جواب نداد و محصول آن 40 هزار دروغی که در فضای مجازی منتشر کردند تجمع بی نظیر و حماسی مردم در آبان ماه بود. 13 نفر علیه آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی بودند.

نفرت روزافزون ملت های آزادی خواه جهان از آل سعود

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: آنها نمی فهمند که هزینه 50 میلیون دلاری عربستان سعودی برای خبرگزاری بین المللی روز به روز بر نفرت ملت های آزادی خواه جهان و ایران افزوده می شود، طبیعتاً تأثیر این موضوع تأثیرگذار خواهد بود. عربستان سعودی.

ترگی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد نظریه استفاده از دروغ برای نزدیک کردن مردم به شورشیان نتیجه معکوس داشته است و قطعا با توجه به هوشیاری ملت ها، خبرگزاری هایی که سابقه دروغ در بین خبرگزاری های دنیا را دارند، خواهند داشت. عمری کوتاه و نخواهد داشت. او در این جنگ نرم و ترکیبی موفق شد ملت ایران را به زانو درآورد.

وی افزود: همچنین توسل بین الملل به هتک حرمت و توهین به همدستان مبارزات حق طلبانه مسلمانان یعنی امام حسین (ع) نشانه نفرت از داعش و تفکر افراطی وهابی سران و مدیران سعودی آن است. خبرگزاری هایی که از پول ملت مسلمان حجاز علیه اسلام استفاده می کنند. و مسلمانان از آنها استفاده می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید