مماشات یک گزینه برای شورشیان جولان و گروه های تروریستی است/ پروژه های ناامنی متخاصم ادامه دارد.


ساعت: 09:06
تاریخ انتشار: 27.08.1401
کد خبر: 1911860

مماشات با شورشیان و عدم برخورد جدی با شورشیان در روزهای اخیر منجر به افزایش اراذل و اوباش و گروه های تروریستی تجزیه طلب در شهرهای جنوبی آذربایجان غربی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز ؛ بر اساس گزارش های مردمی از شهرستان های جنوبی استان، شهرستان بوکان شاهد درگیری مسلحانه با نیروهای امنیتی و تخریب اموال عمومی، آتش زدن اموال شهروندان و نظم عمومی به عنوان در نتیجه به هم می‌خورد و آسایش مردم سلب می‌شود.

بررسی ها نشان می دهد مغازه داران و کسبه در شهرستان های جنوبی استان از جمله بوکان و مهاباد برای جلوگیری از آسیب و تخریب اموال شخصی و مغازه ها، کسبه خود را مجبور به تعطیلی کردند.
این در حالی است که رسانه ها، کانال ها و صفحات سعودی و تروریستی اجیر شده توسط شورشیان و ضد مردمی، فیلم و تصاویری از اقدامات مسلحانه، شورش و آتش زدن اموال مردم و همچنین تشویق مردم به همراهی با شورشیان پخش می کنند که استقبال مردمی از این موضوع نمی باشد. و مردم با آگاهی کامل از اهداف شوم و تجزیه طلبانه این افراد تمایلی به پیوستن به این گروه ها نشان ندادند.
اکنون دغدغه اصلی مردم شهرها که درگیر فعالیت های شیطانی و مسلحانه گروه های تروریستی هستند برقراری امنیت و برخورد جدی با این گونه افراد است.


بوکان در کانون توجه ضدانقلاب

در حالی که طراحی ها و طرح های مختلف ضدانقلاب برای ایجاد ناامنی در بوکان طی دو روز گذشته با شکست مواجه شده است، مردم هر روز شاهد اقدامات تکراری در این شهر هستند.

ماجرای ناآرامی ها و ناامنی ها در شهرستان بوکان از روز سه شنبه به بهانه اعتصابات سراسری آغاز شد و طی چند روز گذشته ادامه داشته است.

پروژه های شکست خورده و شکست خورده مانند ایجاد ناامنی با حمله خشونت آمیز، حمله و تهدید مردم با سلاح، انجام عملیات تروریستی علیه یکی از پاسداران و کشتار به عنوان پروژه دائمی ضدانقلاب از جمله برنامه های اصلی بود که در سه دوره اخیر انجام شد. روزها.

اما دیروز پس از شکست های متعدد در پروژه های قبلی، چهره وحشی تروریست ها آشکار شد که با حمله به خواربارفروشی و تخریب کامل فروشگاه، حمله به ساختمان شهرداری و تخریب اموال عمومی، ایجاد سنگر و سنگر و حمله به مردم در بازاری. . محقق شد.

اگرچه عموم مردم و اهالی بازار این اقدامات را دنبال نمی کنند و در برابر چنین رفتاری تنها ترس را در وجود خود احساس می کنند، اما تروریست های مزاحم با روش های قدیمی و فرسوده خود قصد دارند ناامنی به مردم ایجاد کنند و فضایی علیه امنیت عمومی جامعه ایجاد کنند. شهر سایبری فضا

اما روز گذشته مردم هسته مرکزی بوکان نه تنها بلاتکلیفی و اضطرابی به خود ندیدند، بلکه به روزمرگی و خرید و فروش در بازار مشغول بودند، بلکه در برخی مناطق کوچک و حاشیه ای این شهر حوادث تلخی رخ داد. که با نیت زوم در شبکه های اجتماعی و کانال های ضد انقلاب بازتاب پیدا کرد.
ایستادگی، تشویش، تهدید و ارعاب مردم پس از مراسم تشییع پیکر دو تن از اهالی بوکان که بر خلاف ادعای ضدانقلاب مبنی بر کشته شدن در اغتشاشات شب گذشته توسط فرماندهی انتظامی و مسئولان شهرستان تکذیب شد، آغازی بود. از همه اتفاقاتی که البته فقط با حضور و حمایت چند نفر انجام شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید