مماشات با شورشیان راه را برای اقدامات تروریستی در کشور هموار می کند


ساعت: 14:17
تاریخ انتشار: 1401/08/14
کد خبر: 1908651

امام جمعه سلفسگان گفت: نیروهای مقتدر نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی نباید اجازه دهند برخی قیام کنندگان زمینه را برای کشتار دشمن فراهم کنند. مماشات از این طریق ذهن دشمنان ما را آرام می کند و راه را برای این اعمال شنیع هموار می کند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام غروی در گفتگو با خبرنگار قم فردا، با اشاره به اقدامات اخیر فتنه گران و زمینه سازی اقدامات تروریستی در کشور، اظهار داشت: در حادثه تروریستی زاهدان، دشمنان جمهوری اسلامی چند مرد بی گناه را به خاک و خون کشیدند. زنان نمازگزار در حرم احمد بن موسی شاهچراغ (علیه السلام) کشته شدند و خانواده های زیادی عزادار شدند و ایران اسلامی ماتم گرفت.

وی با بیان اینکه این اقدام وقیحانه طرف دیگر اغتشاشات چند روز اخیر در برخی شهرها را نشان می دهد، گفت: وقتی در چند شهر خیابان ها خطرناک می شود و با حضور افراد اجیر شده و فریب خورده شورش ها شعله ور می شود، قسم خورده ها. دشمنان جرأت می کنند مزدوران خود را مسلح کرده و به سوی مردم بیگناه بفرستند و بر اساس تصور خام خود آتش بر آتش خیابان بیافزایند.

گوروحی تاکید کرد: استکبار جهانی می داند که ملت مسلمان ایران بسیاری از این قیام های کور را دیده و همه را سرکوب کرده است.

وی افزود: وقتی ملت ایران به سلاح شهادت مسلح شد، دیگر توطئه های دشمنان نمی تواند آنها را از بین ببرد و منفعل کند.

گوروحی اعلام کرد: ملتی با بیش از 17 هزار شهید وحشت منافقین را دیده و در جنگ تحمیلی شهدای زیادی داده و کشتار عوامل تکفیر را لمس کرده است. بلکه روز به روز قوی تر و قدرتمندتر خواهد شد.

وی تصریح کرد: این حادثه تروریستی اخیر اهمیت نظم و امنیت عمومی را به همگان گوشزد کرد و نشان داد که نیروهای مقتدر نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی نباید اجازه دهند برخی فتنه گران زمینه را برای کشتار دشمن فراهم کنند. این ما را راحت تر می کند و راه را برای این اعمال شنیع هموار می کند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید