سه قوه باید به مماشات با شورشیان پایان دهند/ اجازه تکرار تاریخ و کشتار استکباری مردم را نخواهیم داد.


ساعت: 08:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908236

حسینی بر برخورد قاطع قوای سه گانه با مخلان امنیت و آرامش مردم تاکید کرد و گفت: مطالبه امروز مردم برقراری امنیت، برخورد قاطع با متخلفان و حل مشکلات معیشتی است، بنابراین مسئولان باید به این موضوع پایان دهند. آشتی با آشوبگران و تامین امنیت در کشور

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمد حسینی نایب رئیس مجلس در حاشیه جلسه مجمع دانشگاهیان ایران اسلامی اردبیل در گفتگو با سبلان ما در خصوص اتفاقات اخیر و لزوم اقدام سریع و قاطع سه قوه علیه کسانی که امنیت و آرامش مردم را برهم می زنند و می گویند: مطالبه امروز مردم برقراری امنیت در کشور است باید با فتنه گران برخورد قاطع و مشکلات معیشتی را حل کنند بنابراین آرامش با معترضان باید پایان یابد و تامین کنندگان امنیت کشور باید هرچه زودتر به وضعیت موجود پایان دهد تا تیم اقتصادی دولت نیز با کار جهادی ضمن جبران عقب ماندگی، امنیت و آرامش را حفظ کند.کشور در دولت قبل برای ساماندهی اوضاع اقتصادی کشور

وی با بیان اینکه دشمنان در جنگ ترکیبی اخیر با ترفندهای رسانه ای نقاط قوت نظام را هدف قرار داده اند، گفت: بدون سواد رسانه ای دنیا تاریک است زیرا هدف دشمن ایجاد دنیایی تاریک است تا با تقویت نارضایتی ها نقاط ضعف را تقویت کند. برای دستیابی به اهداف خود قابل مشاهده تر است.

حسینی به نظام آموزشی نیز اشاره کرد و گفت: نارضایتی های موجود در جامعه نشان دهنده ضعف ما در آموزش است چرا که اگر از همان ابتدای ورود به مهدکودک روی کودکان و نوجوانان کار شود باورهای نوجوانان تقویت می شود. چنین رفتارهای هنجارشکنانه نوجوانان را در کشور شاهد نبوده ایم.

وی به گستردگی ناآرامی ها در یک ماه گذشته اشاره کرد و گفت: ایجاد سد معبر، توزیع سلاح به معارضان و آموزش جنگ شهری به معترضان و مردم غافل شده نشان می دهد که نقشه های استکبار برای براندازی. پیچیده، دقیق، حساب شده هستند.

حسینی آتش زدن بانک ها در عرض 5 دقیقه را نشان از برنامه ریزی و آموزش فتنه گران داخل و خارج از کشور دانست و گفت: همه این فعالیت ها نشان از آموزش دقیق و هماهنگ گروهک های تروریستی مانند کومله، پژاگ، پاک و امثال آن برای براندازی دارد. .

وی از هرج و مرج به عنوان آخرین تیر دشمن برای جلوگیری از حرکت رو به جلوی نیروهای انقلابی برای جبران ناکامی های تاریخی یاد کرد و گفت: تاریخ می گوید دشمنی دشمنان با نظام و مردم ما پایان ناپذیر است، پس ما نیز باید برای ارتقای بینش دینی و سیاسی، تقویت روحیه مشارکت اجتماعی و بنیان‌های دینی و فکری نسل جوان و آینده، با آخرین نوآوری‌ها و پیشرفت‌های علمی جهان همراه باشید، زیرا سواد سیاسی در کنار سواد رسانه‌ای عاملی که مردم را از شورش های دشمنان باز می دارد در فضای غبارآلود مجازی است.


قدرت های سه جانبه برای پایان دادن به آشتی با شورشیان

نماینده مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه آرامش با معاندین به نفع مردم و کشور نیست، گفت: هر سه قوه باید به صورت هماهنگ وارد میدان شوند زیرا امنیت مهمترین مسئله مردم است.

وی به مشکلات معیشتی مردم در برهه کنونی اشاره کرد و گفت: دشمن با راه اندازی اغتشاشات و ممانعت از پیشرفت کشور و توقف حرکت های رو به جلوی ایران در منطقه و جلوگیری از پیشرفت کشور در تلاش است تا از مشکلات معیشتی مردم فرصت ایجاد کند. دنیا.به اهدافت برسی

حسینی تلاش دوجانبه دولت کنونی را برای حل مشکلات مردم یادآور شد و گفت: دولت کنونی با درک همه شرایط و مشکلات بدون توجه به اغتشاشات و اغتشاشات به حرکت خود ادامه می دهد تا دشمن نتواند کشور را با خود ناراحت کند. اپورتونیسم، مدیریت دولتی وارد شود.

وی به سفر رئیس جمهور به استان زنجان در شرایط نابسامان و بحران اشاره کرد و گفت: در این سفر کاری نیروگاه زنجان که تامین برق مورد نیاز پنج استان را بر عهده دارد افتتاح شد تا نشان دهد فتنه های اخیر نمی تواند مانعی بر سر راه پیشرفت باشد

نماینده امور مجلس رئیس جمهور به وحشی گری معاندین در مواجهه با نیروهای امنیتی، بسیج و مردم اشاره کرد و گفت: معاندین آموزش دیده با خصومت و نفرت عمیق ناشی از استکبار و جنایات اخیر در همه نقاط وارد میدان شدند. کشور از جمله وقایع کردستان. و کرج و شهر کوچک شیروان از عمق تاریخ صحبت می کنند، بنابراین امروز مماشات با شورشیان معنایی ندارد و نیروهای امنیتی باید سریعا وارد میدان شوند و به خشونت پایان دهند تا از آسیب بیشتر به مردم جلوگیری شود.

وی در ادامه سخنان خود به اهمیت جهاد تبیینی در زمان کنونی اشاره کرد و گفت: باید در میدان عمل موثر باشد و با کار جهادی به مردم به ویژه حاضران در صحنه اعتراض نشان داد که دولت و مجلس به فکر مشکلات مردم و حل آن است، شبانه روز کار می کند.


اجازه تکرار تاریخ و کشتار مردم مظلوم با استکبار را نخواهیم داد

حسینی کشته شدن بیش از 17 هزار نفر از مردم و مسئولان از ابتدای انقلاب تاکنون توسط عوامل استکبار و گروهک های منافقین و منافقین را یادآور شد و گفت: امروز تاریخ مناسب افرادی نیست که خود را وقف اسلام و انقلاب و با نظام کردند. و ولایت فقیه با آنهاست، باز هم اتفاق خواهد افتاد و گروه های تروریستی مانند کومله و ریگی، منافقین و سلطنت طلبان با ایجاد رعب و وحشت در بین مردم اموال مردم را غارت می کنند.

وی از دستان پشت صحنه آمریکا و انگلیس و سرویس های جاسوسی استکبار مانند سیا و موساد و ارتجاع عربی در حوادث اخیر یاد کرد و گفت: اتفاقات اخیر نشان دهنده اوج استکبار و نفرت نسبت به ایران اسلامی است چرا که به خوبی می داند. که ایران قدرتمند مساوی است مخالفت ملت های آزادی خواه با غرب است و جبهه مقاومت منافع استکبار را در معادلات جهانی بر هم می زند.

نماینده امور مجلس ریاست جمهوری در پایان سخنان خود از مردم ایران اسلامی برای حضور پرشور و مبارزه با دشمن در راهپیمایی یوم الله 13 آبان دعوت کرد و گفت: این بار مردم با توانمندی های خود حضور در حالی که حمایت خود را از نظام از سوی مسئولان اعلام می کنند. کشور خواستار برخورد قاطع با ناقضان امنیت و آرامش خواهد بود و مسئولان به ویژه تامین کنندگان امنیت باید پاسخگوی اعتماد مردم باشند و عدالت را برای ملت بصیر ایران مطالبه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید