مماشات با شورشیان نقض حقوق بشر است/مقامات امنیتی باید قاطعانه عمل کنند


ساعت: 23:11
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908199

جوکار نماینده مردم یزد در محلسی گفت: صلح با شورشیان مسلمان قدر به معنای تضییع حقوق مردم است و این غیرقابل قبول است و باید جلوی آن گرفته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد صالح جوکار در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به اقدامات مستمر معاندین در برخی نقاط کشور گفت: مشکلات، مشکلات و حقایق در حوادث اخیر آشکار شده و معترضان و منتقدان خود را از معترضان جدا کرده اند. و افرادی که یک ماه است به شورش ادامه داده اند، قطعا نمی توان آنها را معترض دانست.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه معترضان و منتقدان مشکلات کشور در حال برخورد قانونی هستند، گفت: باید با مردم و اغتشاشگرانی که مرتکب خرابکاری، آشوب و تخریب مردم می شوند برخورد قاطع شود. اموال در نقاط مختلف کشور و آسیب به نیروهای نظامی و انتظامی.

وی با بیان اینکه مزاحمت، انسداد عبور و مرور مردم، وارد کردن خسارت به اموال و بیت المال مردم معنایی ندارد، تصریح کرد: مماشات با این متخلفان به معنای پایمال شدن حقوق مردم است و این غیرقابل قبول است و باید جلوی آن گرفته شود و ضروری است. آنها باید تصمیمات جدی و قاطعی برای مقابله با این شورشیان بگیرند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس یادآور شد: وجود و ثبات آرامش در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و در سایه این امنیت و آرامش می توان برای رفع مشکلات گام برداشت و کار کرد. و کسانی که با اقدامات خود ناامنی و ناآرامی در کشور ایجاد می کنند قطعا اهداف دیگری را دنبال می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید