صف معترضان جدا از صفوف شورشیان / مردم انتظار دارند دستگاه قضایی و امنیتی قاطعانه عمل کنند


ساعت: 18:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۰۱
کد خبر: 1899132

امام جمعه قم با اشاره به اغتشاشات و اغتشاشات اخیر گفت: جلوی کسانی را بگیرند که با اغتشاشات به اموال عمومی و مردم آسیب رسانده اند. چون می دانیم ستون معترضان جدا از ردیف اغتشاشگران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از قم فردا ، آیت الله سعیدی در خطبه نماز جمعه قم امروز که در مصلی مقدس قم برگزار شد، با اشاره به بی نظمی و هرج و مرج عده کمی از مردم در روزهای اخیر، اظهار داشت: مردم در این روزها با همدیگر مواجه می شوند. این روزها برخی تحت تأثیر شنیده ها قرار گرفته اند.» و دروغ های دشمنان، هنجارشکنی، مقدسات و تجاوز به حقوق مردم و اموال عمومی، نفرت و نفرت خود را از ارزش های اسلامی از جمله امامزاده، مساجد و… نشان دادند. قرآن، و نسبت به زنان محجبه جسور بودند.

وی ادامه داد: به این افراد هشدار می دهیم که دین در ایران اسلامی زنده است و جوانان این دیار غیرت دینی را از حماسه حسینی آموخته اند.

ساعدی بیان کرد: به این معدود افرادی که هنجار شکن هستند و تحت تاثیر رسانه های غربی هستند اعلام می کنیم که مردم ما از آرمان های اسلامی و ارزش ها و مقدسات دینی با جان و دل حمایت می کنند و هرگز ساکت نخواهند بود.

وی با بیان اینکه متدینین تحمل چنین جسارتی را ندارند، تاکید کرد: جوشش احساسات و عواطف دینی مردم ما به حدی است که برای نظم و امنیت کشور و احترام به پلیس و قانون حرفی نزده اند.

امام قم فرمود: وفات این بانو مایه تأسف و اندوه است. اما در شرایط مهم اجتماعی و سیاسی، جمهوری اسلامی، پلیس و نهادهای قضایی نباید بدون دلیل و بر اساس شایعه متهم به شکنجه و بی کفایتی در نجات جان شهروندان شوند و در اغتشاشات با دشمنان شریک باشند. ایجاد احساسات و جریحه دار کردن افکار عمومی

وی به اقدامات دولت در خصوص این شهروند اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور قبل از سفر به سازمان ملل به وزیر کشور دستور بررسی و ارائه گزارش داد و پس از انتشار فیلم، گوشه ای از دروغ پردازی های این شهروند مطرح شد. دشمنان لو رفت و پزشکان هم اظهار نظر کردند و لازم است به سوالات پیرامون این ماجرا باید سریع پاسخ داده شود تا حقیقت روشن شود.

ساعدی تصریح کرد: انتظار مردم از دستگاه های قضایی، انتظامی و امنیتی برای حفظ امنیت و نظم عمومی با اخلال گران، اغتشاشگران و تشویش کنندگان افکار عمومی است.

وی ادامه داد: باید جلوی کسانی را بگیرند که با هرج و مرج به اموال عمومی و مردم آسیب رسانده اند. چون می دانیم ستون معترضان جدا از ردیف اغتشاشگران است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید