خواص باید با عذرخواهی صفوف خود را از شورشیان جدا کنند.


ساعت: 08:37
تاریخ انتشار: 1401/07/14
کد خبر: 1901482

حسینی با اشاره به نقشه های دشمن برای قیام های اخیر گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری برای مردم، نخبگان و نخبگان ختم کلام و پایان حجت بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید علیرضا حسینی رئیس شورای ائتلاف شهرستان بیرجند در گفتگو با خبرنگار هاورستان اظهار داشت: برنامه ریزی دشمن در اغتشاشات اخیر بسیار روشن بود و در واقع جان باختن خانم مهسا امینی بود. توجیهی برای آشوب های مخالفان گروه های مختلف در داخل و خارج از کشور شد.

وی با اشاره به اینکه این موضوع نشان می دهد که دشمن از دیرباز در صدد ایجاد هرج و مرج در کشور بوده است، افزود: سر کاده به سنگ خورده و برای حمله به نظام و انقلاب چه در قالب های مختلف و چه در قالب همه ابزارها متوسل می شود. استفاده از ظرفیت های عاطفی فراوان علیه جمهوری اسلامی.

یکی از مسئولان شورای ائتلاف شهر بیرجند با تاکید بر اینکه اغتشاشات اخیر ناشی از انسان نبوده است، تصریح کرد: مردم هرگز مکان ها را تخریب نمی کنند و کارهای غیرعادی مانند داعش انجام نمی دهند، اما در این حوادث اتفاقات بسیار خطرناک، خشن و ترسناکی رخ داد.

حسینی تصریح کرد: این اقدام دشمن با هدف انتقام، تضعیف و تضعیف نظام شکل گرفت، خوشبختانه مردم در صحنه حاضر شدند و به این اغتشاشات پایان دادند.

وی با اشاره به موضع گیری برخی از خواص در اوایل ماجرای کشته شدن خانم امینی و زیر سوال بردن نظام و نیروی انتظامی گفت: اکنون که واقعیت ها بر همگان روشن شده و مشخص شده که هدف از اغتشاشات تخریب بوده است. ، بلاتکلیفی و از هم گسیختگی، این خواص است که باید به نظام بازگردند و با عذرخواهی خط خود را از شورشیان جدا کنند.

وی افزود: این افراد باید مواضع خود را از تریبون‌ها، رسانه‌ها یا فضای مجازی اعلام کنند تا مایه دلگرمی مردم باشند و با اعلام بر حقانیت معاندان و معاندان، حمایت دشمن کاهش یابد. .

مسئول شورای ائتلاف شهر بیرجند با تاکید بر اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری پایان سخن و پایان حجت برای مردم، نخبگان و ثروتمندان است، گفت: کسانی که شور مسلمانی و ملی دارند و دوستدار دولت و آرامش هستند باید پیروی کنند. فرمایشات مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری به عنوان مرجع و محور مشروع نظام باید توجه داشته باشند و انسجام و هماهنگی خود را حفظ کنند تا دشمن نتواند سوء استفاده کند.

حسینی با اشاره به ابراز همدردی مقام معظم رهبری برای درگذشت دلخراش خانم امینی گفت: عده ای از این حادثه سوء استفاده کردند و به احساسات مردم دامن زدند، اما مقام معظم رهبری نقش پدری را برای جامعه دارند و در حالی که همه فرزندان این عزیزان هستند. جامعه ای مثل ته یکسان نیستند و سلیقه های زیادی دارند، اما پدر با همه مهربان و دلسوز است.

وی ادامه داد: دلسوزی ایشان برای خانم امینی نه تنها مصلحت اندیشی نبود، بلکه عشق واقعی پدرانه بود. آنها همیشه در هدایت و توسعه امور خانواده ایرانی نقش دارند و وقتی یکی از فرزندان این خانواده مجروح می شود قطعا ناراحت می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید