کشور ایران ساختاری قوی و باثبات دارد/ مردم باید خطوط خود را از شورشیان جدا کنند


ساعت: 10:50
تاریخ انتشار: 07/09/1401
کد خبر: 1900322

هنرمندان و ورزشکاران استان فارس اغتشاشات را محکوم کردند.

جدایی مردم از شورشیان و پرهیز از اقدامات تجزیه طلبانه و بازی در خاک دشمن از جمله مواردی است که نمایندگان اقشار مختلف در شیراز مطرح کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه شیرازه، خبرنگاران این رسانه با گروه های مختلف در خصوص اغتشاشات و تحرکات دشمنان بر خلاف امنیت ایرانی اسلامی گفت و گو کردند که متن این گفتگوها به شرح زیر است:


مردم باید بیاموزند و به عنوان مبنای قضاوت خود فکر کنند

اکبر صحرایی هنرمند و نویسنده شیرازی در گفتگو با خبرنگار این رسانه در خصوص اغتشاشات اخیر گفت: اگر قرار است مطالبه ای مطرح شود باید از طریق قانون باشد. هر عقل سلیمی می داند که در شرایط کنونی جامعه، قانونمندی یک اصل مهم است.

صحرایی با تاکید بر اینکه پیشرفت کشور نیازمند آرامش است، گفت: بعد از ارتش ظالم پهلوی حدود 40 سال است که کشور به سمت پیشرفت حرکت می کند و اگر این اعتراضات بخواهد امنیت عمومی را بر هم بزند اعتراض موثری نیست و اخلال است. .

این نویسنده و هنرمند شیرازی با اشاره به اینکه بیشتر مردم ایران مسلمان و شیعه هستند و حال و هوای کشور در این ایام حامل حال و هوای اربعین است و در هفته دفاع مقدس قرار داریم، گفت: این هفته نماد است. مقاومت و پایداری و ملت ایران در برابر تهاجمات و هجوم هشت ساله صدام مهار و مقاومت کردند و اکنون باید با هوشیاری با تهاجمات مقابله کرد.

وی با بیان اینکه دین نیز بر این نکته تاکید دارد که یک سال تفکر بهتر از هفتاد سال عبادت است، از مردم خواست که قضاوت خود را بر اساس مطالعه و اندیشه قرار دهند تا هیجان و هیجان.


مردم باید خود را از آشوبگران متمایز کنند

کامبیز ایوب زاده رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان فارس در گفتگو با خبرنگار این رسانه در خصوص اغتشاشات اخیر گفت: بهتر بود دست اندرکاران برنامه ریزی می کردند و با سرعت و شفافیت بیشتری با مردم صحبت می کردند.

وی تصریح کرد: ممکن است در یکی دو روز اول مردم حضور یافته و اعتراض خود را اعلام کرده باشند، اما اکنون اغتشاشگرانی در تجمعات ظاهر شده اند که با تهدید جان و مال مردم، اوضاع را چنان ملتهب می کنند که در جامعه ناامنی ایجاد می کنند.

ایوب زاده گفت: البته پلیس و مسئولان باید شرایطی را برای تامین امنیت فراهم کنند.

رئیس انجمن های ورزشی فارس اضافه کرد: امیدواریم همه چیز به خیر و خوشی تمام شود و به دیگری آسیب نرسد.

وی گفت: مردم باید خود را از معاندین جدا کنند و اگر آن جدایی صورت نگیرد قطعا شاهد شرایط خوبی نخواهیم بود.


باید از اختلاف نظر پرهیز کرد



سید محمدعلی میرحسینی رئیس هیئت اسکواش فارس در گفتگو با خبرنگار این رسانه در خصوص اغتشاشات اخیر گفت: از هر چیزی که جنجال آفرین باشد چشم پوشی نمی کنیم.

وی با بیان اینکه باید وحدت، انسجام و همبستگی داشته باشیم، گفت: مردم از چیزهایی که باعث اختلاف می شود دوری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید