مماشات با شورشیان باید پایان یابد/قوه قضاییه باید قاطعانه با شورشیان برخورد کند


ساعت: 09:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908248

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان منصوب به مجلس؛

حجت‌الاسلام با اشاره به لزوم پایان مماشات با رفتارهای سرکشی، گفت: دستگاه قضایی باید قاطعانه با معاندین برخورد کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمدرضا مگامیری در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در فرق اعتراض و آشوب باید گفت که اعتراض حق الناس است اما باید در چارچوب نظام اسلامی انجام شود. قانون و در نهایت قانون کشور با آن برخورد خواهد کرد.

وی افزود: بحث هرج و مرج با اعتراض تفاوت اساسی دارد. در هرج و مرج عده ای به دنبال ساختارشکنی، هنجارشکنی و سرپیچی از قانون هستند و بسیاری از مسائل صحیح، اسلامی و انقلابی را زیر سوال می برند. حساب آنها متمایز و جدا از مردم و معترضان است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در شورای اسلامی گفت: به برخی از جوانان که تحت تاثیر معاندین قرار گرفته اند توصیه می شود مراقب باشند افرادی از خارج کشور بخواهند کشور را تهدید کنند و یکی از نقشه های شوم دشمنان ایران اسلامی است. این است که این کشور را پاره کنند.البته آنها به جایی نخواهند رفت.

وی تصریح کرد: باید مواظب باشیم در میدان دشمن بازی نکنیم، همه چیز باید در چارچوب قانونی باشد و در جامعه مخرب عمل نکنیم.

مصاحری با تاکید بر لزوم خدمت رسانی مطلوب به مردم برای رسیدگی به معیشت مردم، گفت: این بحث یکی از توصیه های همیشگی مقام معظم رهبری است، از دولت محترم تقاضا داریم برای ارائه خدمات به مردم تلاش جهادی داشته باشد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در شورای اسلامی گفت: جوهره انقلاب اسلامی استبداد ستیزی و ارائه خدمات اجتماعی بیشتر به مردم است که بهتر از این مردم فداکار، مقاوم و بصیر هستند.

وی افزود: قطعا کسانی که از چارچوب قانون اساسی خارج می شوند و نظم جامعه را بر هم می زنند در میدان دشمن بازی می کنند و عامل دشمن محسوب می شوند. شورای عالی امنیت ملی باید به مماشات فتنه گران و رفتارهای تروریستی در خیابان پایان دهد و مسئولان قضایی نیز باید برخورد قاطع و جدی با فتنه گران داشته باشند.

یک مبلغ با تسلیت شهادت بسیجی جهادگر و مدافع امنیت شهید سید روح الله عجمیان، متاثر و اندوهگین شدیم، ضمن عرض تسلیت به خانواده شهید عجمیان، ملت ایران و شهرستان کوهدشت، خواهانیم. مسئولان مربوطه با عاملان این جنایت شنیع برخورد قاطع کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید