دیدار مردمی با معاون اول قوه قضاییه همزمان با سفر رئیس قوه قضاییه به استان یزد


ساعت: 15:27
تاریخ ارسال: 06/10/1401
کد خبر: 1894388

معاون اول قوه قضائیه که به همراه رئیس این شعبه به استان یزد سفر کرده بود در صحن شهرستان یزد حاضر شد و از نزدیک به مسائل و مشکلات حقوقی مردم نگاه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام و المسلمین مصدق در پایان این دیدار مردمی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، بررسی مشکلات حقوقی مردم را مهمترین هدف از سفر رئیس قوه قضائیه و همراهان عنوان کرد. هیئت اعزامی به استان یزد

وی افزود: در این جلسات به چالش ها و موانع ایجاد شده برای برخی سرمایه گذاران رسیدگی و دستورات لازم برای رفع آنها صادر شد.

معاون اول قوه قضائیه مشکل یزید مقیم آمریکا برای سرمایه گذاری در یزد را برشمرد و گفت: با تمام اختیارات قانونی در صدد رفع مشکل این شهروند هستیم که می توان آن را از برکات این سفر دانست.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران و همچنین قوه قضائیه این است که تمامی امکانات را برای سرمایه گذاری در نقاط مختلف کشور فراهم کند تا تولیدکنندگان بتوانند با آرامش به فعالیت خود ادامه دهند.

همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری مقدم رئیس دیوان عالی کشور، ستایشی سخنگوی قوه قضائیه و مدیرکل دبیرخانه و روابط عمومی بهزیستی قوه قضائیه از نزدیک با مردم دیدار و به مسائل و دغدغه‌های آنان پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید