پیام هفته فرج معاون اول قوه قضاییه


ساعت: 15:28
تاریخ انتشار: 1301/07/16
کد خبر: 1901936

معاون اول قوه قضاییه به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیامی صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه به مناسبت هفته فرج بیانیه ای صادر کرد.

متن اطلاعیه محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه به شرح زیر است:

فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را که یادآور حماسه، تلاش مستمر و ایثارگرانه و نقش آفرینی حافظان امنیت و حافظان نظم و امنیت در جامعه اسلامی است به فرماندهان، رهبران، افسران و یکایک افسران کشور تبریک می گویم.

امنیت، اعتماد، پویایی و نشاط حاصل حضور نیروی انتظامی مقتدر در جامعه است و عظمت، عظمت و صلابت کشور ایران نشأت گرفته از همت والای دلیرمردانی است که خالصانه پاسدار و پاسدار امنیت هستند. نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

بی شک نپذیرفتن این رشادت و فداکاری از سوی ملت بزرگ ایران، نشانه ایمان و اعتقاد به خدمات ارزنده فرزندان غیور و سبزپوش این قدرت توانا است که حافظ مردم با جامعه شده است. با رویکردی متکی بر مبانی اسلامی و با نگرش اخلاقی به عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران به انجام وظایف محوله مشغول است.

اینجانب ضمن ارج نهادن به مقام شهدای سرافراز نیروی انتظامی و با قدردانی و تشکر از زحمات بی چون و چرای فرماندهان و افسران این نیرو، توفیق روزافزون در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری را مسالت دارم. فرمانده معظم کل قوا ایسکام

دیدگاهتان را بنویسید