شهید حمدانی رهبر مبارزه با فتنه گران بود/قوه قضاییه باید با خائنین به مردم برخورد جدی کند.


ساعت: 08:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۰
کد خبر: 1889118

سالار آبنوش گفت: جبهه اصلاحات باید موضع خود را در قبال این بیانیه مضحک روشن کند و برخورد با فتنه گران در دستور کار قوه قضائیه قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; سردار سالار آبنوش جانشین سابق قرارگاه حاتم الانبیاء و یکی از خاطرات هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت در محکومیت رفتار مضحک سران شورشیان به سردار حاج حسین حمدانی در گفتگو با خبرنگار ما؛ وی بیان می کند: دشمنی و کینه دیرینه یاغیان نسبت به سردار همدانی به دلیل ایستادگی این قهرمان در مقابل یاغی های آنان است..


وی با اشاره به تاریخ اوایل اسلام افزود: در زمان آغازین اسلام و امام علی (علیه السلام) گروه های متعددی در زیر پرچم اسلام کمین کرده بودند که شامل نختین، قسطین می شد. گروه های مارقین و ساکتین و امروز در انقلاب اسلامی همه این گروه ها. این در ساران فتنه خلاصه شده است.


وی از سران اصلاح طلب کشور پرسید و افزود: یکبار برای همیشه سران اصلاح طلب در خصوص این ادعای مضحک مطرح شوند..


سردار آبانوش با اشاره به شخصیت سردار حمدانی و دستاوردهای این فرمانده مجاهد برای نظام گفت: شهید حمدانی هیچ گاه برای نظام هزینه ای نداشت و در طول عمر پربرکت خود همواره برای آزادی مبارزه کرد..


همرزم شهید همدانی در خصوص علت دشمنی و دشمنی سران قیام با این سردار سرافراز اظهار داشت: سران قیام در طول سال 88 فکر می‌کردند به خیمه اصلی انقلاب رسیده‌اند و تلاش رهبر همدانی بود که نقشه‌ها و توطئه‌هایشان را بر باد داد و در منطقه قیام ضربه سختی خوردند..


وی با انتقاد از بیانیه مضحک علیه سردار حمدانی افزود: کسانی که عامل اصلی وضعیت کنونی کشور هستند با بیانیه هایی علیه قهرمانان ملی بیش از پیش در برابر ملت منفور و رسوا شده اند..


رفیق شهید حمدانی از قوه قضائیه کشور خواست تا در این موضوع به طور جدی وارد عمل شود و افزود: دستگاه قضایی باید برای برخورد و محاکمه سران قیام به طور جدی وارد عمل شود، لذا مسئولین شرایط کنونی و خائنین به ملت و نظام خواهند بود. سریع مجازات شود.


آبنوش با اشاره به خدمات سردار حمدانی در طول عمر با برکت ایشان گفت: سردار حاج حسین حمدانی نه تنها با این کارها تضعیف می شود بلکه بزرگتر و عزیزتر می شود چرا که حمدانی در راه مبارزه با بزرگترین آفت به شهادت رسید. جامعه اسلامی، داعش و تکفیری در سراسر جهان محبوبیت دارد.


جانشین قرارگاه حاتم الانبیاء در پایان خاطرنشان کرد: امروز بی منطق ترین متفکران سیاسی از نبرد سربازان اسلام با داعش دفاع می کنند در حالی که میهن پرستان بی منطق علیه ژنرال ها و سربازان میهن خارج از کشور بیانیه صادر می کنند. نفرت از انقلاب.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید