توهین به شهدایی چون شهید حمدانی خیانت به کشور و مردم است/ جذب جوانان و تبدیل آنها به مومن هنر شهید حمدانی بود.


ساعت: 09:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۳
کد خبر: 1889759

این نماینده اصلاح طلب مجلس با تاکید بر لزوم گرامیداشت مقام شهدا گفت: توهین به شهدایی مانند همدانی خیانت به کشور و مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد بیگدالی در گفتگو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به نقش شهدای مدافع حرم در تامین امنیت کشور و مردم گفت: هرکسی با هر لباس و مقامی که جان خود را فدای این مملکت و مردم و اسلام کرده است باید برای همیشه مورد احترام باشد. .

وی با تاکید بر اینکه هیچکس به شهدا توهین نکرده است، گفت: مدافعان حرم امنیت را نه تنها برای مردم ایران بلکه برای مردم منطقه تامین کردند.

بغدالی با تاکید بر لزوم شناخت ابعاد زندگی شهید حسین همدانی تصریح کرد: خود من نتوانسته ام ابعاد شخصیت و زندگی این شهید را درک کنم و باید در این زمینه تحقیقات بیشتری داشته باشم.

نماینده اصلاحات مجلس دهم با تاکید بر اینکه شهید حمدانی جان خود را برای حفظ کشور، مردم و اسلام فدا کرد، گفت: شهید حمدانی در عرصه مبارزه با دشمن از حراست از حریم مقدس تا حفاظت از حرم .

وی با تاکید بر اینکه مردن کار همه نیست، افزود: کسانی که الان آواز می خوانند باید در مرحله امتحان حاضر شوند.

بیگدلی با بیان اینکه توهین به شهدایی مانند همدانی خیانت به مردم و کشور است، گفت: هیچکس حق ندارد به شهدا توهین کند.

وی تصریح کرد: من در گذشته و در مصاحبه ای با رسانه ها گفته ام که اگر مدافعان حرم نبودند، داعش با همان قلم هایی که عده ای برای توهین به مدافعان حرم از آن استفاده می کنند، چشمانشان را در می آوردند. گذشته و حال پس باید قدر شهدا را بدانیم بیایید مثل شهید حمدانی و شهید حاجی باشیم.

نماینده سابق مردم خدابنده در مجلس با اشاره به ایثارگری های شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مردم در تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید سلیمانی قدردانی خود را نسبت به شهدا نشان دادند تا مردم بدانند. خادم این ملت کیست؟”

وی بیان کرد: امروز به برکت خون شهدا هیچ نگرانی از بابت امنیت خود نداریم و به جرأت می توان گفت هیچ کشوری جرات حمله به ایران را ندارد که این همه به برکت جانفشانی این شهداست.

بغدالی با اشاره به اینکه شهید حمدانی مجاهدت های زیادی داشت، افزود: جذب جوانان هنر شهید حمدانی بود که از عهده هیچکس بر نمی آمد، یعنی جوانان را جذب و تربیت می کرد و به راه راست هدایت می کرد. باید توجه داشت که مکتب امام (ره) چنین بود و امام راحل در دل جوانان نفوذ کرد.

به گزارش موج رسا; یکی از سران فتنه چندی پیش به مدافعان حرم، جبهه مقاومت و شهید والامقام حمدانی توهین کرد که با واکنش شدید مردم مواجه شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید