جریان نفاق با توهین به سردار شهید حاج حسین حمدانی و قهرمانان ملی چهره پلید خود را آشکار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جعفر منتاشلو کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی با اشاره به تلاش های دشمنان و قیام های آنان برای تحریف شخصیت و جایگاه قهرمانان ملی کشورمان در دوران پس از انقلاب گفت: توهین جریان نفاق به سردار شهید حاج حسین حمدانی و قهرمانان ملی چهره اشرار خودنمایی کرد.

این کارشناس سیاسی در ادامه افزود: گرایش نفاق متوجه مردی است که بارها جان خود را در راه دفاع از دین و کشور و آرمان خود فدا کرده است.

وی افزود: جریان نفاق به عنوان دشمن داخلی باید از تمام ترفندها و ترفندهایی که می داند استفاده کند و برای دشمنی هر چه بیشتر تلاش کند، اما باید بداند که نام شهدای این انقلاب پاک شدنی نیست. صفحه افتخارات این ملت و تاریخ آن».

مانتیشلو افزود: امروز نیز شاهد همین جریان نفاق و فردی بودیم که در دفاع مقدس مسئولیت اجرایی کشور را بر عهده داشت و شاهد بی درنگ مجاهدت بی امان و بی وقفه شهدای هموطن این کشور بود. پس از ده ها سال دوباره دنیا طلب و قدرت طلب است و نفاق خود را نشان داد و در اقدامی ناجوانمردانه به شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و به ویژه شهید بزرگوار سرلشکر حسین حمدانی توهین کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: این حجم از توهین به مقدسات و گروه ها و افراد مورد علاقه ملت ایران توسط میرحسین موسوی در سال های اخیر بی سابقه بوده و به نظر می رسد مردم یا تحرکاتی همزمان با کاهش محدودیت های آن برنامه ریزی شده باشد. برای سوق دادن او به مواضع تندتر، از پیامدهای این تندروی ها به نفع تقویت جایگاه از دست رفته خود سوء استفاده می کنند و میرحسین موسوی نقش عروسک آنها را پیدا کرده است و این شخص باید بدون تردید نقشه دیکته شده آنها را اجرا کند.

وی تصریح کرد: هر انقلابی در مسیر حرکت و تکامل خود با رشد و انحطاط مواجه است و رشد و انحطاط را باید از منظر تاریخی تحلیل کرد و در همین زمینه علل رشد و انحطاط بدون شک تحلیل می شود. یکی از نمونه هایی است که Fallout یک انقلاب است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید