شهید حمدانی نقش برجسته ای در مقابله با یاغیان داشت/ تمام عمر شهید حمدانی در راه جهاد و خدمت به اهداف انقلاب سپری شد.


ساعت: 18:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889630

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی گفت: نقش مهم و برجسته شهید حمدانی در مقابله با یاغی ها باعث کینه توزی این شهید عزیز شد اما شهید حمدانی برای مردم عزیز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان;حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در گفتگو با خبرنگار ما فرمود: سران قیام در گمراهی و در سال هستند 88 دشمن را خوشحال کردند و او را به حمله به کشور امیدوار کردند، اما رشادت های شهید حمدانی و حضور مردم این توطئه را خنثی کرد..


وی گفت: سردار حمدانی در دوران دفاع مقدس و خدمت به اهداف انقلاب اسلامی عمر خود را در جهاد سپری کرد و با تکفیری ها مبارزه کرد..


امام جمعه نهاوند افزود: این شهید والامقام بعد از جنگ در سوریه و خارج از مرزها با داعش و تکفیری ها مبارزه کرد و اگر امثال حمدانی و سلیمانی نبودند در داخل کشور با داعش می جنگیدیم..


وی ادامه داد: برخی مانند سران فتنه این موضوع را درک نمی کنند و اهمیت کار شهید حمدانی را نمی دانند به همین دلیل به وی توهین می کنند..


حجت الاسلام مغیطی گفت: سردار شهید حمدانی به دلیل اینکه نقش برجسته ای در مقابله با یاغیان و یاغیان سال داشت. 88 او با سران فتنه کینه و دشمنی داشت.


وی گفت: پس از مدتی این خباثت باز شد و ظاهر شد و البته آبروی آنان را بردند و سردار همدانی را برای مردم عزیزتر کردند..


امام جمعه نهاوند گفت: سران قیام فکر می کنند با این اظهارات مضحک می توانند نقش رهبر پرافتخار ما را در بین مردم کمرنگ کنند اما قطعا نمی توانند این کار را انجام دهند..


وی گفت: شهید حمدانی نیز مانند شهید سلیمانی تمام عمر خود را در راه جهاد فی سبیل الله سپری کرد و طبیعی است که شورشیان نسبت به آن عزیزان کینه توزی داشته باشند..


حجت الاسلام مغیتی در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم در راه شهدای همدانی حرکت کنیم و راه این عزیزان را که همانا خدمت به مردم و انقلاب و کسب رضای الهی است، طی کنیم. بیا ادامه بدهیم.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید