خواست ملت، معامله قاطع، انقلابی و قانونی با یاغیان و یاغیان است


ساعت: 13:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908331

حشمت الله قنبری در راهپیمایی 13 آبان رشت:

کارشناس تاریخ اسلام در جمع راهپیمایان رشت خواست این ملت را انقلابی قاطع و مشروع علیه سران همه یاغیان و یاغیان دانست و گفت: بدخواهان و غافلان بهتر است دست از کار بکشند. شورش ها و قیام ها چون ملت ایران همچون گذشته راه مقابله با آن است، نفوذ و حراست از امنیت و اقتدار کشور را می دانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذرماه، حشمت الله قنبری پیش از ظهر جمعه در مراسم راهپیمایی 13 آبان رشت با اشاره به حضور آگاهانه مردم در سنگر پاسداری از انقلاب گفت: در روزهای اخیر مردم نسبت به سایرین حضور متفاوتی داشته اند. زمان که بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به جنایات مرتکب در حرم شاهچراغ شیراز گفت: دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود زنان، کودکان و مردم بیگناه زیادی را کشتند.

این پژوهشگر تاریخ اسلام با اشاره به اینکه پیروی از منافقان و مستکبران طبق آیات قرآن موجب ذلت انسان می شود، تصریح کرد: همه خدمتگزاران نظام اسلامی باید با مظاهر شرک و کفر مبارزه کنند. ضمن تقویت روحیه خدمت به مردم.

قنبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با به چالش کشیدن قدرت های شرق و غرب، مفهوم آزادی را برای ما ترسیم کرده است، تصریح کرد: قبل از انقلاب کشور در دست دست نشانده هایی بود که هیچ ربطی به دوران قبل نداشتند. -حکومت های اسلامی و بعد از اسلام در سایه استعمار حکومت کردند.

این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی شیوه حکومت داری در ایران را تغییر داد، خاطرنشان کرد: نظام استکباری در این 43 سال از هیچ اقدامی علیه انقلاب دریغ نکرد، اما با هوشیاری و بصیرت مردم، همه شوم خود را نشان دادند. نقشه ها نقش بر آب شد

قنبری با اشاره به اینکه مردم ما متوجه شدند باید در زیر سایه توحید و ولایت در مقابل مستکبرانی که خود را خدا می دانند بایستند، افزود: نظام استعماری به خاطر بصیرت ملت ایران شکست خورد.

وی خطاب به دشمنان انقلاب و ایران گفت: اگر پای شما به خاک ایران اسلامی برسد، ملت ایران اثری از شما باقی نخواهد گذاشت.

این پژوهشگر تاریخ اسلام با بیان اینکه آمریکا و همپیمانانش پس از شکست در عراق، سوریه و یمن در تلاش برای اجرای نقشه خود در ایران هستند، گفت: ملت ایران قوی تر و محکم تر از گذشته است و در مقابل استکبار و شکست ها ایستادگی می کند. آنها را با نامردی می اندازد

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه ما ملت شهیدپرور هستیم، گفت: همه این ملت قاسم سلیمانی هستند و اگرچه نیروهای امنیتی در مظلومیت شکنجه می شوند، اما ملت با عظمت و مظلومیت در مقابل آرزوهای خیالی شما ایستاده است.

قنبری خواست این ملت را انقلابی قاطع و مشروع علیه سران همه یاغیان و فتنه گران عنوان کرد و تصریح کرد: بدخواهان و غافلان بهتر است جلوی قیام ها و قیام ها را بگیرند زیرا ملت ایران همچنان که در گذشته، راهی برای مقاومت در برابر نفوذ و حفظ امنیت دارد و اقتدار کشور را می شناسند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید