هوش و ذکاوت ملت ایران ضامن شکست دشمنان است / خط مردم جدا از یاغیان


ساعت: 17:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۰۱
کد خبر: 1899097

واکنش سران طوایف سیستان و بلوچستان به حوادث اخیر؛

سران طوایف سیستان و بلوچستان در واکنش به اتفاقات اخیر، بصیرت و هوشمندی ملت ایران را ضامن شکست دشمنان دانستند و گفتند: همه باید تابع قانون باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار هبیار شهنوازی یکی از سران عشایر سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهون اظهار داشت: این روزها در برخی نقاط کشور شاهد برهم زدن آسایش و آرامش مردم و خسارات به اموال عمومی هستیم. یا بی احترامی به نیروهای نظامی و انتظامی که به شدت محکوم است.

وی گفت: توهین به مقدسات نظام و انقلاب از سوی اراذل و اوباش شنیع تلقی می شود، خط این گروه ها جدا از مردم عادی است، مردم باید از خط دشمن و علم شوم آگاه باشند. نقشه دشمنان که جوهره نظام است و اسلام را هدف قرار داده و آن را خنثی می کنند.



هدف اصلی دشمن حمله به نظام و اسلام است

سردار عزیز احمد ریگی یکی دیگر از سران طایفه میرجاوه در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: هتک حرمت مقدسات کشور، آتش زدن قرآن و پرچم به شدت محکوم و با هدف تعرض به اصل دین است. نظام و اسلام توسط گروهی اجیر شده از سوی دشمنان بیان می کند که همه باید با اتحاد، همدلی و بصیرت بار دیگر توطئه دشمن را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: یک سری اراذل و اوباش از مردم جدا هستند زیرا این گروه ها با آسیب رساندن به اموال عمومی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و بی توجهی به مصالح ملت و کشور به آرامش، آسایش و امنیت آسیب می زنند.



همه باید قانون را رعایت کنند

سردار باران درزهی یکی از روسای طوایف شهرستان سراوان افزود: ایجاد ازدحام و اغتشاش در برخی نقاط توسط عده ای اراذل و اوباش که با هدف برهم زدن نظم و امنیت و به بهانه های واهی انجام می شود به شدت محکوم است زیرا قانون مداری قانون است.» و اگر گروه یا افرادی ادعایی دارند باید از طریق قانون آن را پیگیری کنند، نه اینکه با توهین به مقدسات یا نیروهای نظامی و انتظامی و یا آسیب رساندن به اموال عمومی در مسیر دشمن قرار بگیرند. .



صف مردم جدا از اغتشاشگران است

سردار حاج بهادر شولی بر عیسی زهی از سرکردگان طوایف ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن محکومیت اقدام شنیع گروهی از راهزنان و اوباش در هتک حرمت مقدسات گفت: سیاست این افراد جدا از این است. ایجاد رعب و وحشت در جامعه، آسیب رساندن به اموال عمومی و اخلال در نظم و امنیت از جمله اهداف دشمنان نظام و اسلام است.

وی گفت: دشمنان شبانه روز در تلاش برای انجام توطئه های شوم علیه جمهوری اسلامی ایران هستند و از همه روش ها و ابزارها برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند. مردم باید هوشیار و آگاه باشند تا دشمن را بشناسند و بدانند که منافع ملت برایشان مهم است. خیر.



دشمن بصیرت مردم روسیه است

سردار محمد شاهوزهی یکی از سران طوایف شهرک زاهدان در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه جوانان فریب تحرکات دشمنان را نخورند، گفت: کشور قانون دارد و همه باید تابع قانون باشند. اسلام آسیب دیده است، این اوباش و آشوب ها کار دشمنان و گروه های منافق است.

وی تاکید کرد: غیر از مردم عادی راهزنان و اراذل و اوباش آن دسته از افرادی هستند که با توطئه دشمن دست به اقدامات وحشیانه می زنند و آسایش و آرامش مردم را بر هم زده اند.

این طایفه ادامه داد: اعمال توهین کنندگان به مقدسات جمهوری اسلامی ایران از جمله برهنگی، آتش زدن پرچم یا قرآن به شدت محکوم است. خون های زیادی برای تجلیل از این پرچم ریخته شده است و پرچم نماد هویت هر کشوری است.

شاهوزهی با بیان اینکه تخریب اموال عمومی تحت هیچ شرایطی جایز نیست، گفت: اغتشاشات اخیر با هدف تعرض به مبانی نظام و اسلام است، اما مردم ایران از هر قوم و مذهب بار دیگر با زیرکی و تیزبینی دشمن را ناکام گذاشته اند. هوشیاری، ناامید و ناراحت. .



خسارت به اموال عمومی جرمی غیرقابل گذشت است

سردار احمد هاشم زهی از سران طایفه شهرستان تفتان در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه صف مردم از راهزنان و اراذل و اوباشی که به عنوان دشمن اجیر می شوند جداست، افزود: عاقل و آگاه. مردم ایران هر چیزی را نژاد و مذهب می دانند و به دشمنان اجازه نمی دهند که با جنگ روانی تشویش اذهان عمومی را برانگیزند؛ این ملت با هوشیاری و هوشیاری خود بار دیگر توطئه دشمن را خنثی خواهند کرد.

وی ادامه داد: تخریب اموال عمومی، ایجاد رعب و وحشت و هتک حرمت به زیارتگاه ها اقدامی نابخشودنی است و نشان می دهد که دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود به منافع مردم توجهی ندارد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید