ملت ایران با علم و درک دروغ دشمنان را نپذیرفت/برای چندمین بار توطئه گران و یاغیان شکست خوردند.


ساعت: 09:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۹
کد خبر: 1904420

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: ملت ایران با علم و بصیرت خود نه تنها دروغ های دشمنان را نپذیرفتند بلکه به گونه ای با آنها برخورد کردند که نتوانستند. به نتایجی که می خواستند برسند و برای چندمین بار توطئه گران و شورشیان شکست خوردند.”

سردار اسماعیل کوثری معاون سابق طرالله و نماینده فعلی شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وی با بیان اینکه امام فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است، گفت: دروغ برای شیطان عادی است. 43 سال با دروغ های خود مردم را فریب می دهند و شکست می خورند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه مردم ما بیش از آنکه بخواهند این دروغ ها را بپذیرند هوشیار هستند، گفت: در فتنه های اخیر که در سطح بسیار گسترده ای به ویژه در رابطه با فضای مجازی و فضای مجازی آغاز شده است. رسانه ها، مردم ما با هوشیاری از این عوامل خودفروش و فریب خورده استقبال نکردیم زیرا مردم جمهوری اسلامی خواهان امنیت و پیشرفت هستند.

سردار کوثری با تاکید بر اینکه این دروغ ها خریدار ندارد، تصریح کرد: هر چقدر بخواهند دروغ می گویند اما مردم عزیز ما فریب نخواهند خورد.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که امام صادق (علیه السلام) فرمودند: خدا را شکر می کنیم که دشمنان ما را نادان قرار داده است. (قال الامام الصادق (علیه السلام): الحمدلله الذی جل الادائنا من الحماقی..) یعنی آنقدر احمق و نادان هستند که نمی دانند اعتبار تهی آنها می تواند جاهلان را فریب دهد اگر اینها یک سری دروغگو هستند که بالای سرشان هستند، رژیم صهیونیستی، آمریکا و حتی عربستان سعودی هستند که به دروغ می خواهند کارشان را پیش ببرند.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مردم ما با علم و بصیرت خود نه تنها این دروغ ها را نپذیرفتند بلکه به گونه ای با آن برخورد کردند که نتوانستند به نتیجه دلخواه برسند و برای برای چندمین بار توطئه گران و شورشیان شکست خوردند.

سردار کوثری با اشاره به تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران در حمایت از ناآرامی‌های اخیر گفت: وقتی می‌بینند نقشه‌هایشان به دیوار می‌خورد و به نتیجه نمی‌رسد، به تحریم‌ها متوسل می‌شوند و مردم و نهادهای ما را تحریم می‌کنند تا فکر کنند که این کار احمقانه‌ای است. .

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان تاکید کرد: دشمنان بدانند که ملت عزیز ایران به دور زدن تحریم ها و حل مشکلات خود ادامه می دهد و نمی گذارد تمام شود.

دیدگاهتان را بنویسید