سرسختی و پایداری ملت ایران دلیل شکست توطئه های دشمنان است

ساعت: 12:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۷
کد خبر: 1923031

جانشین هماهنگ کننده ارتش استقامت و پایداری ملت ایران و اقتدار انقلاب اسلامی را دلیل شکست توطئه های دشمن دانست و گفت: هر کدام از این توطئه ها برای سرنگونی یک کشور کافی است چنانکه تاریخ گواه است. اما ایران اسلامی با رهبری آگاه و مقتدر و ملتی دانا و دانا در برابر این همه توطئه سربلند بیرون آمدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم دیدار فرمانده ارتش خان با وابستگان نظامی خارجی مقیم تهران صبح امروز سه شنبه با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر کمورت حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی زمینی ارتش برگزار شد. نیروی دریایی ارتش و حسین کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

امیر سیاری در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو، سالی سرشار از صلح، آرامش و دوستی را در جهان آرزو کرد. و داشتن یک نظام سیاسی مستقل متکی به مردم و همچنین برخورداری از منابع غنی، نقش مستقلی در نظام جهانی دارد و باید نقش یک قدرت منطقه ای مستقل و با ثبات را در روابط بین الملل ایفا کند.

وی افزود: بر خلاف نظام مسالمت آمیز و مستقل جمهوری اسلامی ایران، برخی از قدرت های جهانی که نظام تک قطبی را می بینند و حرکت به سمت نظام استقلال دولتی مستقل را نمی پذیرند، سعی دارند موانع زیادی در مسیر توسعه کشورهای مستقل ایجاد کنند.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 گفت: ملت ما در دوران انقلاب خود تلاش کرد مستقل باشد به همین دلیل با موانع مختلفی از جمله ایجاد گروه های تجزیه طلب در نقاط مختلف کشور مواجه شد. وی با حمایت از گروهک تروریستی که دستانش به خون هزاران ایرانی آلوده است و همچنان در خانه های امن غربی ها زندگی می کنند و البته جنگ تحمیلی و تحریم های گسترده اقتصادی، خاطرنشان کرد که تنها بخشی از سنگ اندازی آنها بر سر راه توسعه کشور ما

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به اتفاقات اخیر کشور و نقش دشمنان در این ناآرامی و ناامنی ادامه داد: توطئه ها و دامن زدن به اغتشاش و ناامنی تنها بخشی از توطئه های مختلف دشمن علیه ایران اسلامی است. نظر مقام معظم رهبری این است که آنها با ایران قدرتمند مخالفند و نمی توانند ایران قدرتمند را بپذیرند.

امیر سیاری تصریح کرد: ملت ایران ملتی صلح طلب است و تاریخ گواه آن است و با وجود نیروهای مسلح مقتدر هیچ گاه شروع به جنگ نکرده و نقش موثری در مقابله با تروریسم و ​​افراط گرایی در منطقه و جهان داشته است. جمهوری اسلامی ایران همچنین امنیت در آب های آزاد را تامین کرده و به سایر شناورها در مبارزه با دزدی دریایی و تامین امنیت در آب های آزاد کمک کرده است.

وی با اشاره به خروج آمریکا از افغانستان گفت: بیست سال اشغال آمریکا نتیجه ای جز کشتار بیگناهان و ویران کردن خانه های مردم در این کشور نداشته است و نتیجه آن پس از بیست سال اشغال، بازگشت طالبان به افغانستان بوده است. قدرت در این کشور.» «در سال‌های اشغال افغانستان توسط آمریکا، شاهد گسترش تولید و قاچاق مواد مخدر بودیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به نقش آمریکا و کشورهای غربی در ناآرامی های اخیر در ایران گفت: در ناآرامی های اخیر نیروهای استکباری سعی کردند در ایران هرج و مرج ایجاد کنند و خود را مدافع حقوق بشر نشان دادند در حالی که کشورهایشان. به عنوان مثال آمریکا، فرانسه و آلمان هر روز شاهد ده ها نقض حقوق بشر هستند، اما آنها سعی کردند با استفاده از سلبریتی ها انقلاب رنگی را در کشور ما به راه بیندازند و در تخیل خام خود جنگ ترکیبی را آغاز کردند، اما با وجود پیچیده ترین جنگ شناختی، امروز کشور شاهد ماست. شما وابستگان ارتش شاهد امنیت کامل هستید.

امیر سیاری سرسختی و پایداری ملت ایران و اقتدار انقلاب اسلامی را عامل شکست توطئه های دشمنان دانست و گفت: هر کدام از این توطئه ها برای براندازی یک کشور کافی است چنانکه تاریخ گواه است. بلکه ایران اسلامی با رهبری و ملتی آگاه و مقتدر. عاقل و عاقل در برابر این همه توطئه سربلند بیرون آمدند.

دیدگاهتان را بنویسید