توطئه های دشمنان مانع پیشرفت ملت مقتدر ایران نمی شود


ساعت: 19:15
تاریخ انتشار: 08/05/1401
کد خبر: 1906422

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: مانع پیشرفت ملت مقتدر ایران نشده است، بلکه عزم را برای رسیدن به قله های فتح و پیروزی با پیروی از راه و روش های مقام معظم رهبری بیشتر کرده است. مشخص.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در پیامی ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هموطنانمان در شیراز، اظهار داشت: بار دیگر چهره پلید استکبار جهانی و عوامل صهیونیست برملا و بی گناه و بی گناه شد. مردم بی دفاع به دست مقدس خود مسح شده اند.

وی افزود: کینه و دشمنی جنایتکاران با هوشیاری ملت ایران در انزجار و همراهی نکردن با یاغیان و آشوبگران در هتک حرمت حرم حضرت احمد بن موسی الکاظم (علیه السلام) در شهرستان. شیراز و شهادت و مجروح شدن تعدادی از زائران حرم نورانی به دست شرورترین مردم در عملیات تروریستی خودنمایی کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: البته این تلاش ناموفق دشمنان؛ این امر مانع پیشرفت ملت مقتدر ایران نشده است. بلکه عزم و اراده را برای رسیدن به قله های فتح و پیروزی با پیروی از راه و روش ولی فقیه مصمم تر می کند.

وی تصریح کرد: دستگاه های امنیتی و انتظامی تمامی اقدامات ممکن را برای شناسایی هر چه سریعتر طراحان، عاملان و فرماندهان داخلی و خارجی این جنایت تلخ و غم انگیز به کار گرفته اند و مقامات قضایی این گونه افراد و باندهای شرور را به اشد مجازات خواهند رساند.

شاهرخی تصریح کرد: انتظار می رود دستگاه قضایی ظرف حدود چهل روز معترضانی را که خسارت مالی و جانی به مردم وارد کرده اند دستگیر کند. روند خود را آغاز کنند؛ و باید اطلاعات لازم در اختیار جامعه حزب الله قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید