دشمنان نمی توانند با توطئه پراکنی ملت ایران را از مسیر انقلاب جدا کنند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جماعت اراک امروز در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی در اراک گفت: ملت ایران قدردان برکات انقلاب اسلامی و پیشرفت های حاصل شده از این راه است. آرمان های این انقلاب شکوهمند است و دشمنان نمی توانند ملت ایران را با توطئه پراکنده کنند و از مسیر انقلاب جدا شوند.

دری نجف آبادی بابیان اینکه کشورهای مقصر ایران در جنگ تحمیلی با حمایت رژیم بعثی بسیاری از شهرهای ما را بمباران شیمیایی کردند، ادامه داد: اقتدار و عظمت ایران اسلامی خاری در چشم دشمنان است و نمی توانند. همه پیشرفت و توسعه کشور را ببینید ما را ببینید

امام جمعه اراک اهانت به ارزش های والای انقلاب اسلامی توسط برخی گمراهان را مصداق ناسپاسی خواند و افزود: اغتشاشات و حوادث اخیر در کشور توطئه کشورهای غربی و برخی ایرانیان مقیم خارج از کشور با استکبار جهانی و منافقین است. و همچنین عده ای از جوانان فریب این ترفند دشمنان را خوردند در صورتی که ملت ایران به انقلاب و امام راحل و مقام معظم رهبری وفادار باشد.

دری نجف آبادی گفت: اقشار مختلف مردم به ویژه کسبه، معلمان، روحانیون و اساتید دانشگاه باید مراقب توطئه های دشمنان باشند و توسط مزدوران آمریکایی و انگلیسی گمراه نشوند، زیرا هدفی جز تضعیف اسلام ندارند. انقلاب و هرگز ما آنها را دوست نداشتیم.

وی افزود: مردم و مسئولان در برابر امام زمان (عج) مسئول هستند و با وجود اینکه خداوند با ماست اما نباید از ایشان غافل شویم زیرا بسیاری از مشکلات امروز کشور ناشی از بی توجهی برخی افراد است و باید هوشیار بود و برخی مردم خود را نمی فروشند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: هر چه دشمنان علیه کشورمان بیشتر توطئه کنند، به ویژه در علم، فناوری، هوش مصنوعی، صنایع پیشرفته و سایر حوزه های علمی وظیفه ما می شود و ما موظفیم که برای آبادانی کشور سخت تلاش کنید.”

آیت الله دری نجف آبادی تحول در نیروی انسانی را دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی دانست و می افزاید: ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف علمی جایگاهی در دنیا نداشت اما امروز با تلاش شبانه روزی ما جزو 15 کشور علمی دنیا هستند که باید. به این دستاورد ارزشمند افتخار کنیم.

وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی 47 درصد مردم تا مقطع دیپلم باسواد بودند اما در حال حاضر بیش از 97 درصد مردم باسواد هستند و بیشتر جوانان تا مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل می کنند. .

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه شرایط امروز ایران اسلامی قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست، تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی نمی توانند توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور را ببینند. به همین دلیل توطئه هایی را علیه نظام پخش می کنند، دستور کار دارند و مردم باید هوشیار باشند و متوجه این توطئه ها باشند.

دری نجف آبادی با اشاره به هفتم آذر و روز نیروی دریایی ارتش گفت: توسعه موضوعات مرتبط با دریا به ویژه در حوزه کشتیرانی بسیار مهم است و باید شرایطی فراهم شود تا بتوانیم بیش از 200 میلیون تن کالا جابه جا کنیم. هر سال از طریق دریا.”

وی افزود: کره جنوبی بعد از ما صنعت کشتی سازی خود را آغاز کرد اما اکنون این کشور سالانه بیش از 100 کشتی قاره ای و 300 موتور دریایی تولید می کند و کشور ما در این زمینه موفقیت چندانی کسب نکرده است که باید با کمک علم این کار انجام شود. و فناوری ها این شرایط باید با تکنیک های مدرن اصلاح شود و کشتی سازی در دستور کار قرار گیرد.

امام جمعه اراک افزود: خلیج فارس نعمت بزرگ الهی برای ایران اسلامی برای دسترسی به آب های آزاد جهان است و باید از این نعمت الهی نهایت استفاده را ببریم.

دری نجف آبادی ادامه داد: به جای واردات پنج میلیارد دلار گوشی تلفن همراه و سه میلیارد دلار محصولات آرایشی و بهداشتی باید زیرساخت ها را به ویژه در حوزه دریا و کشتیرانی توسعه دهیم و از منابع کشور برای سرمایه گذاری استفاده کنیم.

وی با اشاره به پنجم جمادی الاولی میلاد حضرت زینب (سلام الله علیها) و روز پرستار گفت: پرستاران جمعی از مردم شریف هستند.اکثردر حوزه علوم پزشکی و یکی از حلقه های حیاتی زنجیره مراقبت های بهداشتی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: دانش، تجربه، بردباری، صبر، ایثار، عاطفه، مدیریت و درک شرایط موجود از ویژگی های بارز پرستاران است و مردم باید قدردان زحمات این قشر از خادمان باشند.

دری نجف آبادی گفت: حضرت زینب (سلام الله علیها) پیام آور نهضت امام حسین (علیه السلام) پس از واقعه عاشورا بود که در بین یزیدیان آن زمان رسوایی ایجاد کرد و وجدان را بیدار کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید