ملت ایران با تمام قوا توطئه خائنان را خنثی می کنند/ ما در مسیر ارزش های دینی ایستاده ایم


ساعت: 10:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۹
کد خبر: 1909918

مسئول مدیریت دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

حسین حسینی گفت: ملت مسلمان ایران برای حجاب و عفاف، برای معنویت و معنویت، برای تمامیت میهن عزیز، برای ولایت و امامت و پرچم عزیز و شریف کشور اسلامی قیام خواهد کرد. توطئه خائنان را خنثی خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید حسین حسینی در گفتگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین وقایع کشور با اشاره به آیات سوره احزاب در تحلیل تاریخی و سیاسی مقایسه قیام های کشورها در خندق. حادثه و قیام جنبش صهیونیستی یهود و نفاق و جنبش اشرافی گریه سلبریتی و توطئه. بیان کردند: سه عامل مهم برای برنامه ریزی و مدیریت رهبر الهی جامعه یعنی پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله)، نقش بزرگان و نخبگان و شجاعت آنان در مقابله با دشمن و استواری امام زمان (عج) است. مسلمانان و همراهی و تسلیم آنان در برابر رهبری حکیم و الهی موفق شدند توطئه های دشمنان پیامبر را شکست دهند. ص) خنثی کردن

وی با اشاره به آیات سوره احزاب به خیانت منافقان و کوتاهی ضعیفان ایمان اشاره کرد و ادامه داد: این یاری الهی و یاری حق بود که باعث شد کفار در خندق شکست بخورند. جنگ با وجود اتحاد منحصر به فرد و منابع فراوان و رسیدن به اهداف شیطانی آنها. دست نزنید

نماینده رسمی ولی فقیه دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه امروز همه نیروهای کفر و نفاق و یهود به جنگ تلفیقی با نظام اسلامی و انقلاب روی آورده اند، تصریح کرد: امروز همه نیروهای کفر و نفاق و یهود به جنگ ترکیبی با نظام اسلامی و انقلاب روی آورده اند. وی افزود: این الگوی قرآنی برخلاف جریان نفاق، رفاه طلبان و اشراف گریان، موضوعی منحصر به قیام های حزبی عصر نبوی نیست، بلکه یک سنت الهی است که با تکمیل ارکان آن، تدابیر امام خامنه ای، هدایت هوشیار، بصیر و خردمند است و حمایت اقشار و نخبگان جامعه و استواری مسلمانان با همراهی و اطاعت ولی حلال و قطعاً یاری و یاری محقق خواهد شد. یاری خداوند و طغیان آنها سرکوب خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی در پایان با تاکید بر اینکه در این آزمون در مسیر اعتقادات و ارزش های دینی خواهیم ایستاد، ادامه داد: ملت مسلمان ایران برای حجاب و عفاف، برای معنویت و معنویت، برای تمامیت سرزمین. میهن عزیزمان برای ولایت و امامت و برای پرچم گرانقدر و شریف کشور اسلامی با تمام قوا می ایستد و توطئه خائنان را خنثی می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید