ارتش انقلاب و تحول آن در سال 57 دستاورد جمهوری اسلامی است/ بصیرت دینی امام توطئه های امپریالیستی را خنثی می کند.


ساعت: 10:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1822260

سردار سرتیپ اکبر نجفی گفت: همزمان با اعلام موجودیت ارتش در دوران انقلاب، منافقین، توده‌ها و چپ‌ها نمی‌خواستند ایران نیروی قوی داشته باشد و به دنبال انحلال آن بودند، اما انقلابیون این قلعه را حفظ کردند. قوی “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرتیپ اکبر نجفی فرمانده لشکر 23 تکاوری امروز امنیت و ارتش استان را دو موهبت کشور می داند و به تیتریک می گوید: ارتش خادم و عباد ملت است و همیشه لباس نظامی را کفن می داند. “

امیر سرتیپ نجفی افزود: رژه ارتش و نیروی هوایی در مقابل امام در انقلاب 57 و حماسه آفرینی ارتش در دفاع مقدس نشان داد که از دل مردم هستند و همیشه به کشور وفادار خواهند بود. .

وی با اشاره به اینکه ارتش انقلاب در سال 57 با یک تحول اعلام موجودیت کرد، گفت: فرماندهان انقلاب با وجود تلاش های منافقین اعلام کردند که نیازی به ارتش امپریالیستی ندارند و بصیرت دینی امام توطئه های دشمن را خنثی کرد.

فرمانده ارتش البرز ادامه داد: همزمان با اعلام موجودیت ارتش در انقلاب، عناصر چپ، منافقین، توده ای ها و چپ ها نمی خواستند ایران نیروی قوی داشته باشد و به دنبال انحلال آن بودند، اما انقلابیون آن را محکم نگه داشتند.

سردار سرتیپ نجفی ارتش انقلابی را دستاورد جمهوری اسلامی دانست و گفت: آمادگی جنگی در اولویت ارتش است اما در زمان صلح با حمایت ملت در بلایای طبیعی، زلزله، سیل، تاج و امدادهای مومنانه کار خواهد کرد.

وی با اشاره به حضور میدانی ارتش در مناطق محرومیت زدایی، ساخت بیمارستان و تجهیزات مهندسی، گفت: از جابجایی مسافران از طریق پاساژهای زمستانی با نفربر تا نجات جان زنان باردار در مناطق دورافتاده، بخشی از خدمات ماست. “

سردار نجفی با تاکید بر اینکه نوسازی تجهیزات نظامی و بهینه سازی آن توسط دانشمندان جوان یک دستاورد است، گفت: انتقال آب شرب به مناطق دورافتاده نیز یکی از خدمات ارتش به مردم مناطق فقیرنشین است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: رشادت های ژاندارمری و کمیته های انقلاب در سال 57 و مرجعیت و شهادت نیروهای مسلح در دفاع از جهان باید برای نسل جوان تبیین و بیان شود تا فراموش نشوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید