نباید در مرزهای جمهوری اسلامی ایران بر سر دشمن نفس بکشیم/ فرمان امام راحل مبنی بر حفظ ارتش توطئه ها را خنثی می کند


ساعت: 10:58
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822833

امیر گلمالیان گفت: کسانی که به منافع امنیتی جمهوری اسلامی ایران طمع دارند اگر کوچکترین تهدیدی برای مرزهای ما داشته باشند. ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای مسلح مانند چکش بر سر آنها فرود می آید و ما جرأت نفس کشیدن در مرزهای جمهوری اسلامی ایران را نخواهیم داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; امیر گلمالیان صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه 29 فروردین سالروز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در سال 58 است، گفت: امام راحل فرمان ماندگاری ارتش را صادر کردند. در تاریخ انقلاب اسلامی دین راهبردی بود و بصیرت امام علی رغم توطئه های گروه های مختلف خیانت شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق ارتش با بیان اینکه نتیجه این اقدام و دستور مبارک حضور ارتش برای دفع بحران و توطئه هایی بود که ایران اسلامی را تهدید می کرد، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس سپس دوره و در همه بحران ها در کنار مردم ایستاده و در کنار سایر نیروهای مسلح نقش آفرینی کند.

وی گفت: یکی از شاخصه های ارتش و نیروی زمینی جمهوری اسلامی ایران این است که از اواخر جنگ تاکنون در مناطق مختلف ایران اسلامی حضور داشته و تهدیداتی را از سوی کسانی که امنیت ایران را نمی بینند مشاهده کرده است.

امیر گلم علیان با تاکید بر بازدارندگی و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران نمونه درخشان آیه شریفه «اشداء الکفر الرحمین» است. بینهام”.

فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: امروز از این تریبون مقدس به دست طمع کنندگان مصالح امنیتی جمهوری اسلامی ایران پیام می دهم که اگر کوچکترین تهدیدی برای مرزهای ما ایجاد کنند؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای مسلح مانند چکش بر سر آنها فرود می آید و ما جرأت نفس کشیدن در مرزهای جمهوری اسلامی ایران را نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید