دشمن به دنبال تحریف گفتمان انقلاب است/ ملت با بصیرت ایران توطئه ها را خنثی می کند


ساعت: 14:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۹
کد خبر: 1909995

آیت الله اعرافی با بیان اینکه دشمنان قصد دارند گفتمان انقلاب را تحریف کنند، گفت: ملت ایران با بصیرت خود توطئه ها را خنثی می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، آیت الله علیرضا اعرافی ظهر امروز در شورای اداری خرم آباد که در این استان برگزار شد، اظهار داشت: روح انقلاب اسلامی و پرتو خون شهدا در لبنان حزب الله را آفرید و امروز عظمت و عظمت آفرید. افتخار در کشورهای دیگر که دشمن عصبانی است

وی افزود: در شرایط امروز کشور که پرچم اسلام در دنیا توسط ایران برافراشته می شود، مسئولیت ها را سنگین می کند و اگر بخواهیم نظام حکومتی منسجم و مستحکمی داشته باشیم و آسیبی نبینیم باید مواردی را رعایت کنیم که باید رویکرد اعتمادپذیری در کار رعایت شود، باید مورد توجه قرار گیرد زیرا اعتماد مردم، اعتماد مدیریت و امانت از جانب خداوند است.

مدیر حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه رویکرد مذکور باید عمیق و در جان و دل وزرا باشد، گفت: وزرا باید کار را برای خدا انجام دهند و اگر با نیت خالص انجام شود، تقوا می شود. می تواند تحولی برای نمایش در دفاتر مختلف نهج البلاغه ایجاد کند.

آیت الله اعرافی تصریح کرد: در همه دنیا بر سلامت اداری تاکید شده است اما متاسفانه سلامت اداری با شاخص های اسلامی فاصله دارد، هر مدیری باید شاخص های سلامت اداری را افزایش دهد و این وظیفه خطیر مدیران و صحیح و سالم است. مدیریت، در عین حال، باید یک منطق کلان استراتژیک و برنامه ریزی برای موضوعات کلیدی استراتژی های خرد و کلان باشد.

وی خاطرنشان کرد: داشتن نگاه کل نگر با اولویت در محورهای مهم جامعه و باید هم افزایی بین دستگاه ها وجود داشته باشد، اگر دستگاه ها با یکدیگر تعامل داشته باشند کار جلوتر می رود چرا که دستگاه ها باید به صورت زنجیره ای برای رفع مشکلات به هم متصل شوند.

مدیر بخشداری علیمه کشور گفت: مدیران و مسئولان باید با اسناد عالیه و طرح های جامع دولت ها آشنا باشند و بودجه سالانه استان نیز باید توسط مدیران مورد مطالعه دقیق قرار گیرد تا بتوانند به خوبی برنامه ریزی کنند.

آیت الله اعرافی افزود: دستگاه های اجرایی باید علم و فرهنگ را در رأس خود داشته باشند و آموزش و پرورش، حوزه و دانشگاه سه ضلعی هستند که باید مورد حمایت قرار گیرند تا بزرگان و علما از این سه ضلع باشند که با فکر خوب پیشرفت کرده اند. .

وی خاطرنشان کرد: حوزه علمیه نهادی هزار ساله و ریشه دار است که در جهان اثرگذار و تأثیرگذار بوده و باید از سلامت و پویایی حوزه به عنوان میراثی تاریخی پاسداری شود.

مدیر بخشداری علیمه کشور گفت: شاخص های رشد و توسعه ایران و دستاوردهای ایران زیاد است، چنین دشمنانی پای کار آمدند تا گفتمان انقلاب را مخدوش کنند اما مردم در 22 آبان با همه سختی ها و خطرات سر کار آمدند. و این ملت عاقل است. و این در حالی است که دشمنان قصد دارند افتخارات ایران را بگیرند و نمی پذیرند که ایران با وجود تحریم ها در حال پیشرفت است اما در نهایت دشمنان شکست خواهند خورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید