شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ انقلاب باید امام (ره) را آنگونه که هست معرفی کند/ اطلاعات املاک و رسانه ها می توانند توطئه دشمنان را خنثی کنند.


ساعت: 10:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۵
کد خبر: 1887261

حسن علیدادی سلیمانی گفت: در شرایط جنگ ترکیبی، دشمن علیه ما است و فضای رسانه ای آنها علیه ما کار می کند و برخی به نام حفظ ارزش ها، انقلاب و مردم گاهی به سرزمینی می رسند که زمین دوست نیست. . بنابراین اطلاعات املاک، رسانه ها و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی می توانند توطئه ها علیه ما را خنثی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان صبح امروز به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده مردم این استان دیدار و گفتگو کردند. فقیه در استان

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی ضمن تسلیت ایام سوگواری و اندوه سالار شهیدان اباعبدالله علیه السلام، گفت: در روزهایی هستیم که باعث محبین اهل بیت می شود. بیت علیهم السلام سالیان سال اندوهگین باشید و هر چه جلوتر می رویم ایام محرم و تسبیح امام حسین علیه السلام و یارانش برجسته تر می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: در روزهای مربوط به تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستیم که یکی از نهادهای موثر، مهم با وظایف سنگین و حساس است.

امام جمعه کرمان گفت: مهمترین وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تبیین و تجلیل از انقلاب است، انقلابی که امام خمینی (ره) با کمک مردم به پیروزی رسید. بنابراین این نهاد باید فرهنگ نظام و انقلاب را نسل به نسل منتقل کند. چون با نسلی روبرو هستند که انقلاب را درک نکرده اند، بنابراین رسالت شورا رسالت بزرگی است.

وی بیان کرد: رسانه ها و مطبوعات نقش حساسی دارند به ویژه در تاریخ نهضت و انقلابی که در امت اسلامی رخ داده است، مانند نهضت امام حسین علیه السلام که دو اردوگاه مختلف بوده است. به ما نشان داده شده است و درس این است که جریان اصلاح طلبی نیاز به رسیدگی دارد.

این مسئول توضیح می‌دهد: اسلام پیامبر(ص) که عصاره‌ای از همه رسالت‌هایی است که خداوند به پیامبران داده است، حاصل اتفاقی است که در مدینه با محوریت پیامبر اسلام (ص) رخ داده است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با طرح این سوال که چرا عاشورا در جغرافیای اسلام اتفاق افتاد، گفت: یکی از دلایل آن این است که برخی تحلیل درستی از اوضاع نداشتند، واقعا اشتباه کردند و محاسبات خود را انجام دادند. اشتباه کردند و از طریق جهل در اردوگاه خالی قرار گرفتند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: دروغ از حق تغذیه می کند و از حق سود می برد، اما حق را از بین می برد; دروغ سر و صدای زیادی ایجاد می کند و سعی می کند ظاهر او را رنگارنگ تر کند. بنابراین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید انقلاب امام راحل را آن گونه که هست ارائه کند.

امام جمعه شهر کرمان بیان کرد: دلیل دیگر حادثه کربلا علمی نبودن آن است. برخی امام را خوب می شناختند، جایگاه امام را خوب می شناختند; اما شهوت و هوی و هوس عملی به آنها اجازه نمی داد که به فهم خود عمل کنند.

وی بیان کرد: در قرارگاه امام حسین علیه السلام افرادی بودند که در لشکرگاه امام علی علیه السلام رزمنده بودند و از رزمندگان نیرومند امیرالمومنین علیه السلام بودند. او در سه جنگ اما در اردوگاه یزید قرار گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به شرایط امروز جامعه، گفت: در شرایط جنگ ترکیبی، دشمن علیه ما است و فضای رسانه ای آنها علیه ما کار می کند و برخی از افراد گاهی خود را به جان هم انداخته اند. زمینه به نام دفاع از ارزش ها و انقلاب و مردم که زمین دوست نیست. بنابراین اطلاعات املاک، رسانه ها و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی می توانند توطئه ها علیه ما را خنثی کنند.

حسین انجمن شعاع با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله علیه السلام و با اشاره به سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: این نهاد به منظور برگزاری مراسم انقلابی و تدارک مراسمات انقلابی تأسیس شده است. بستری برای حضور مردم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: چرا برخی که لیبرال و اعضای نهضت آزادی بودند می گفتند ما حکومت می کنیم؟ اما نظر امام راحل و بزرگان دین این بود که مردم در صحنه باشند و از دستاوردهای نظام حمایت کنند; به همین دلیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه تشکل های اجرایی، نظامی، انتظامی، مردمی و… در این نهاد حضور دارند، تصریح کرد: یکی از وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رسیدگی به محتوا و فرهنگ مراسم علاوه بر انجام امور است. تشریفات زیرا اگر این کار را نکنیم نسل آینده با این فرهنگ بیگانه خواهد شد و در کنار برگزاری مراسم باید از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ای نیز استفاده کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید