خنثی سازی توطئه های دشمنان نیازمند تبیین و جهاد رسانه ای است


ساعت: 14:54
تاریخ انتشار: 28.08.1401
کد خبر: 1912153

کریمی گفت: خنثی سازی توطئه های دشمن نیازمند تبیین و جهاد رسانه ای است و اصحاب رسانه در این مسیر نقش مهمی دارند و البته اصحاب رسانه باید ابتدا عملیات روانی و جنگ رسانه ای دشمنان را بشناسند. در مرحله بعد این تلاش را خنثی و جهاد کنند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز در نشست هم افزایی رسانه ای و سایبری استان مرکزی در سالن غدیر استان مرکزی گفت: هفته بسیج مختص سپاه نیست، کلمه بسیج عمومی و فراگیر است. و به فرموده رهبر معظم انقلاب همه گروگان انقلاب و اسلام و ارزش ها هستند و در این راه گام برمی دارند، ایشان بسیجی هستند.

کریمی تصریح کرد: تفکر بسیجی مبتنی بر تفکر عاشورایی است، بسیجی شجره طیبه، شجره بارور و پرثمر، مکتب عشق، مکتب شاهدان و شهدای گمنام و عروج اندیشه ناب اسلامی است.

وی ادامه داد: امروز شاهد یک جنگ جهانی در کشور هستیم، جنگی که استکبار با تمام توان خود به میدان آمده و با همه نیروها جنگ ترکیبی را تشکیل داده است.

فرمانده ارتش روح الله گفت: رهبر معظم انقلاب یک سال پیش نسبت به خطر این جنگ هشدار دادند و برای مقابله با این جنگ جهاد تبیین کردند.

وی بیان کرد: از آنجایی که نسل جوان جامعه نسلی است که ذهنش خالی است و متأسفانه دشمنان بر این اذهان تأثیر گذاشته اند، باید بیش از پیش دستاوردهای انقلاب اسلامی قبل و بعد از انقلاب برای مردم تبیین شود.

کریمی تصریح کرد: ظهور انقلاب اسلامی نظام بین الملل را تحت تأثیر قرار داد و به فرموده امام راحل انفجار نور بود و این نور برای زدودن ظلمت ها از جهان است.

وی یادآور شد: امام راحل با بهره گیری از تمام تجربیات خود انقلاب اسلامی را بنا کرد و دشمن تمام تلاش خود را برای تخریب، انحراف و انحراف انقلاب به کار گرفت و بسیاری از مشکلات جامعه امروز ناشی از عدم توجه جدی به موفقیت هاست. و دستاوردها انقلاب اسلامی 43 سال است که ادامه دارد.

فرمانده ارتش روح الله گفت: جنگ ترکیبی دشمن یک ویژگی مهم دارد که همه نیروها و توانمندی های دشمنان در کنار هم قرار گرفته و به همین دلیل اثرگذار هستند و به همین دلیل موضوعی به نام حجاب را مطرح می کنند که همه به آن توجه می کنند. حساس است.” .

وی ادامه داد: پیچیدگی و ابهام از دیگر ویژگی های جنگ ترکیبی دشمن است و به همین دلیل جایگاه واقعیات و واقعیت ها را جابجا می کند و برای مثال با دروغ پردازی واقعیت رژیم پهلوی را وارونه نشان می دهد و دشمن ذهن است. او حوادث انقلاب اسلامی را نابود می کند.

کریمی بیان کرد: تشویق به یأس و ناامیدی، نادیده گرفتن ضعف ها و ناکامی های بزرگ خود، نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب اسلامی، کاهش غیرت دینی، ایجاد اختلافات قومیتی و قبیله ای، القای ناکارآمدی مسئولان و انقلاب و انجام عملیات روانی علیه ملت از جمله موارد است. یکی از مهمترین راهبردهای دشمنان در جنگ، نرم است و با تحقق تبیین جهاد، قطعاً دشمن درهم شکسته خواهد شد.

وی افزود: دشمن با چالش هایی که در برخی زمینه ها وجود دارد به دنبال ایجاد بحران است و به دنبال القای ناامیدی است و به خوبی می داند که جامعه ای که ناامید است نمی تواند پیشرفت کند، نمی تواند در مقابل دشمن دفاع کند.

کریمی یادآور شد: دشمن در همه راهبردها در برابر انقلاب اسلامی با شکست مواجه بوده و در منطقه نیز با شکست جدی مواجه شده است و امروز اسرائیل که به دنبال نیل تا فرات بود در محاصره خود قرار گرفته و حتی توانایی آن را هم ندارد. برای دفاع از خود

فرمانده سپاه روح الله ادامه داد: باید مواظب باشیم که عملیات روانی و جنگ شناختی دشمن ما را گمراه نکند و هوشیار باشیم که دشمنان با ملت ایران همدردی نکنند و دشمنی دشمن را به وضوح نشان دهیم، اما متاسفانه برخی نمی خواهند دشمنی دشمنان را ببینند.

وی افزود: دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال تغییر باورها و باورهای جوانان است و اصل تعارض نظام اسلامی با دشمن دین است و ملت ایران ملتی مسلمان است و از آن عدول نمی کند. اعتقادات به هر طریق و برای رسیدن به این جایگاه کنونی کشور مجاهدین است. و ما خون های زیادی داده ایم و با افتخار می گوییم ایران اسلامی امروز مستقل است و ما تصمیم گیرنده هستیم.

کریمی ادامه داد: جنگ ترکیبی دشمن با استفاده از همه تجربیات و امکانات شکل می گیرد و همه باید مراقب باشند و دشمن قصد دارد با فشار حداکثری جامعه را سردرگم کند و مردم را علیه مسئولین برانگیزد.

فرمانده سپاه روح الله تصریح کرد: آنچه در ته جامعه وجود دارد 20 بار در فضای مجازی اغراق شده است و بیش از 40 هزار دروغ در 2 ماه گذشته از سوی 5 شبکه دشمن گفته شده که ذهن عده ای را درگیر کرده است و این کار است. از دشمنان

کریمی گفت: خنثی سازی توطئه های دشمن نیاز به تبیین و جهاد رسانه ای دارد و اصحاب رسانه در این راستا نقش مهمی دارند و البته اصحاب رسانه باید ابتدا عملیات روانی و جنگ رسانه ای دشمنان را بشناسند. در مرحله بعد این تلاش را خنثی و جهاد کنند

وی بیان کرد: دشمن با برنامه ریزی وارد جنگ شناختی شد اما اعتراف کردند که باز هم شکست خوردند و امروز قیام دشمن وارد مرحله خشونت شده است و شکل گیری خشونت آخرین راهبرد دشمن است و اذعان دارند که آنها ابزار مقاومت و اجرای مرحله خشونت را به مردم داده اند و تجهیزات داده و به خیابان ها ریخته اند.

فرمانده سپاه روح الله افزود: امروز مردم فریب خورده باید صف خود را شکافتند و ملت ایران با بصیرت و هوشیاری اجازه نمی دهد امنیت کشور در کنار نیروهای مسلح خدشه دار شود. مسلح هستند.

کریمی گفت: متأسفانه افرادی که مرتکب اشتباه شدند و به خیابان ها آمدند تحت تأثیر فضای مجازی و ناآرامی های جوانان قرار گرفتند و امروز باید دست دشمنان را در حوادث ببینند، هر چه زودتر به خود بیایند و جلوی کارها را بگیرند. نقشه خطرناک.”

وی ادامه داد: استکبار به دنبال تخریب فرهنگ ها و تسلط بر فرهنگ هرزگی و بی بندوباری است و در همین راستا صدها شبکه ماهواره ای، شرکت خبری و رسانه ای و فرقه های زالا، اسلام آمریکایی و مواد مخدر راه اندازی کرد. آنها فرهنگ مصرف گرایی، جنسیت و اسلام فردی را ترویج می کنند.

فرمانده سپاه روح الله گفت: ما در جهاد فرهنگی با دشمنان می جنگیم و دشمنان به هر وسیله ای در صدد حمله به ایران اسلامی هستند که با نشان دادن آن به جهانیان و خودکفایی در بسیاری از عرصه ها به این مهم دست یافتیم.

کریمی افزود: در 40 سال دوم به دنبال این هستیم که یک حکومت جدید مبتنی بر ایمان دینی و خدا را دنبال کنیم که البته در حال شکل گیری است، امروز قدرت آمریکا روند نزولی را طی می کند و این گفته خود آمریکاست که می گوید در همان سند سال 2025 آقای اعتراف کرده است که اگر تا سال 2025 نتواند رهبر جهان شود، از تحصیل خارج می شود و شکست می خورد.

وی خاطرنشان کرد: آنها از حاکمیت جدید جمهوری اسلامی، آمریکا، اسرائیل و… احساس خطر می کنند، بنابراین باید با تمام قوا وارد میدان شوند، دشمنان ترفندهای نظامی را امتحان کردند و به نتیجه رسیدند، بنابراین رویکرد خود را تغییر دادند. مقام معظم رهبری سال گذشته زنگ خطر فتنه جهانی را به صدا درآوردند که دشمن جنگ ترکیبی با اجزای مختلف به راه انداخته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید