رسانه ها در راستای جهاد، برای تبیین و بیان دستاوردها، خنثی کردن توطئه های دشمن


ساعت: 15:42
تاریخ انتشار: 06/04/1401
کد خبر: 1892721

بهادری جهرمی گفت: رسانه ها باید مطابق با جهاد برای تبیین و بیان دستاوردهای نظام، توطئه های دشمن را خنثی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، علی بهادری جهرمی امروز در جلسه مشترک شورای اداری و اطلاع رسانی لرستان اظهار داشت: سفرهای استانی در هفته دولت در دستور کار قرار گرفت و تاکنون 31 سفر به استان های کشور انجام شده و مسئولان در نوبت هستند. خدمت به مردم . آماده هستند

وی افزود: در سفرهای استانی تلاش شد تا مسئولان به گوش مسایل و مشکلات مردم بپردازند و برای رفع آن اقدام کنند که در دولت سیزدهم مردمی بودن و تلاش برای رفع مشکلات مردم هدف گذاری شده است.

سخنگوی دولت با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان گفت: پس از پیروزی انقلاب، تحریم‌ها علیه کشور ادامه یافته و در سال‌های اخیر بر شدت تحریم‌ها افزوده شده و دشمن تلاش می‌کند تا منحرف کند. اذهان مردم با اعمال تحریم ها در این راستا رسانه ها می توانند این توطئه ها را برای تبیین و بیان دستاوردها خنثی کنند.

یهرمی تصریح کرد: تلاش در مسیر مردم سالاری، پوپولیسم یکی از راهبردهای دولت سیزدهم است که می توان از آن برای حل مشکلات استفاده کرد.

وی بیان کرد: نقش رسانه ها در بیان دستاوردها و تبیین جهاد بسیار مهم است که انجام این رسالت توسط رسانه ها می تواند جامعه را امیدوار کند.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: روی آوردن به زیرساخت های فرهنگی و تکیه بر توانمندی های داخلی مولفه های مهمی است که در دولت سیزدهم بسیار مشهود است.

یهرمی تصریح کرد: تبیین و بیان دستاوردها و ارائه خدمات به مردم از رسانه ها می تواند زمینه ساز رفع بسیاری از مشکلات و تلاش برای انعکاس اخبار خوب و امیدوارکننده باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید