معکوس کردن دستاوردها در جنگ روایت ها یکی از اهداف دشمن است/ نقش رسانه ها در ایجاد امید با تمرکز بر حل مشکلات


ساعت: 08:14
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1893577

سردار زمانی دستیار رسانه ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جنگ کنونی جهان را جنگ روایتی با تحریف دستاوردها می داند و می گوید: استکبار با دو هزار و 500 خود اخبار را علیه ملت ایران پمپاژ می کند. رسانه و دستاوردهای تحریف کننده این نظام مقدس است و در این راستا نقش رسانه ملی به ویژه صدا و سیما در بیان دستاوردهای انقلاب بسیار مهم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذرماه، سردار منصور امروز در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه رسانه ها در دنیای امروز نقش مهمی در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا می کنند، اظهار داشت: جنگ امروز است. جنگ روایتی است، بنابراین جامگ نبربر برای موفقیت در این امر باید از همه ظرفیت های رسانه ای کشور به ویژه رسانه های انقلابی بهره برد.

وی جنگ کنونی جهان را جنگ روایتی با تحریف دستاوردها دانست و گفت: استکبار با دو هزار و 500 رسانه خود و با تحریف دستاوردهای این نظام مقدس اخبار را علیه ملت ایران پمپاژ می کند، بنابراین در این نقش رسانه ملی به ویژه در صدا و سیما در بیان دستاوردهای انقلاب بسیار مهم است.

دستیار رسانه ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر لزوم توجه به جهاد تبیین از سوی رسانه های انقلابی و صدا و سیما خاطرنشان کرد: مردم صدا و سیما را جزئی از خود می دانند و برای این منظور می خواهند. ایشان باید با اجرای برنامه های متنوع مطابق با جهاد تبیین به این توصیه عمل کنند و به فرمایش مقام معظم رهبری توجه ویژه ای داشتند.

وی در عین حال دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف را دلگرم کننده دانست و افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی در 44 سال گذشته دستاوردهای مختلفی از جمله نظامی، پزشکی، هسته ای و … داشته است. دستاوردهای نانوتکنولوژی و مسکن پس صدا و سیما مانند گذشته ادامه داشته باشد این دستاوردها را به مردم بگویید تا امید در جامعه افزایش یابد.

وی ایجاد امید با محوریت حل مشکلات مردم را یکی از اهداف صدا و سیما و رسانه های کشور عنوان کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب هر ساله شعار سال را با محوریت حل مشکلات مردم انتخاب می کنند. بنابراین ما به دنبال همه ظرفیت ها برای کار هستیم و برای رفع مشکلات مردم و تحقق شعار سال آمده ایم.

معاون رسانه ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه در ایام کرونا، صدا و سیمای مرکز گیلان با همکاری سپاه قدس گیلان چراغ یادمان شهدای استان را روشن نکرده است، گفت: مرکز گیلان مستقر شد که در کشور بی نظیر بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه جمهوری اسلامی اقدامات بسیار خوبی در راستای محرومیت زدایی انجام داده است، اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز گیلان همواره تعامل خوبی با دستگاه های نظامی به ویژه سپاه قدس گیلان و سپاه داشته است. دستاوردهای این سازمان به بهترین شکل از شبکه استانی باران و شبکه های سراسری پخش می شود.

محمدباقر باقرزاده با اشاره به اقدامات امیدوارکننده نیروهای مسلح به ویژه سپاه در کشور، گفت: اقدامات سپاه و سایر نیروهای مسلح در کشور امیدوارکننده است و این نهاد انقلابی در عرصه های مختلف از جمله کمک های مؤمنانه و مردمی بسیار ارزشمند است. آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و همه این اقدامات ضبط و از رادیو پخش می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید