حذف مطالب مربوط به شهید سلیمانی در راستای اهداف مغرضانه استکبار است/ نباید اجازه داد دشمن در عرصه رسانه اهداف خود را پیش ببرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار دیار آفتاب ؛ درباره حذف مطالب مربوط به دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: نظام و انقلاب محدودیت هایی را اعمال می کند.

وی افزود: البته چنین اقداماتی از سوی رسانه های استکبار دور از ذهن نیست چرا که از آنها انتظار می رود تنها دشمن باشند. اما ما با مسئولان محلی صحبت می کنیم و باید از آنها بپرسیم که تا کی می خواهیم دست دشمنان و بدخواهان را برای پیشبرد اهداف رسانه ای خود رها کنیم؟ بنابراین باید در تصمیم گیری های این موضوع راه حل هایی پیدا کرد.

نظری گفت: نیروهای ارزشی می توانند با اقدام به موقع خود تنفر خود را از تصمیمات مغرضانه در شبکه های اجتماعی خارجی نشان دهند.

وی افزود: همچنین می‌توان با انتشار مطالبی با همان هشتگ‌ها (که قبلا انجام شده است) نسبت به اقدامات علیه آزادی بیان رسانه‌های بیگانه تنفر نشان داد تا بازخورد ملموسی داشته باشد.

نماینده مردم خمین تاکید کرد: با توجه به اینکه شهید سلیمانی متعلق به همه آحاد ملت – به جز واحدهای حزبی و جناحی – است، می طلبد که همه اقشار مردم نسبت به شهید سلیمانی و سالگرد شهادت او تعصب داشته باشند، نقدهای خوبی توسط شو. اعتراض و نگرانی شما نسبت به اقدامات مغرضانه دشمن.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید