شهادت سردار سلیمانی در راستای اهداف اسلام بود/ دشمنان نمی توانند با پاک کردن مطالب فضای مجازی اثر شهادت را از بین ببرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; این روزها در آستانه دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی شاهد اطلاعات زیادی از این شهید هستیم که با هشتگ HERO، شهید سلیمانی و … در فضای مجازی منتشر می شود. از سوی دیگر مدیران رسانه های معاند که به دستور کارمندان خود نمی خواهند خبر شهادت این مرد بزرگ به گوش جهانیان برسد با حذف این مطالب به حق با این رسانه مواجه می شوند.

محمدحسن آصفری نماینده مردم کمیجان و هنداب اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با دیار آفتاب درباره حذف کلیدواژه های مربوط به شهید سلیمانی در آستانه دومین سالگرد شهادت وی، گفت: شهادت همیشه است. تأثیر بسیار بیشتری بر زندگی یک فرد دارد.”

وی افزود: به عنوان مثال شهادت امام حسین(ع) دنیا را تحت تاثیر قرار داده است و امروز شاهدیم که با گذشت بیش از 1400 سال از قیام عاشورا هنوز آن تاثیر بر جای مانده است.

اسفاری بیان کرد: شهادت شهید سلیمانی همانطور که در راستای اهداف اسلام و از ترس شهادت امام حسین (ع) بوده قطعا اثر خود را از دست نخواهد داد و دشمنان تلاش خواهند کرد تا محتوای شهادت وی را حذف کنند. در گروه های اجتماعی نمی توانند اثر این شهادت را از بین ببرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید