هدف دشمنان از بین بردن مبانی نظام اسلامی است/ بین الملل عربستان در خدمت دشمنان اسلام است


ساعت: 12:27
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909658

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: تخریب چهره اسلام و ساختارها یکی از اصولی است که عوامل ضد انقلاب و رسانه هایی مانند انترناسیونال عربستان دنبال می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرشته سنجده فعال رسانه ای و کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: امروز دشمنان مبانی نظام اسلامی به کربلا، امام حسین (ع) و مقدسات از جمله هدف قرار گرفته و توهین کرده اند. قرآن با عوامل خودخوانده داخلی و رسانه های خارجی و خارجی مانند عربستان سعودی.

وی افزود: در تاریخ معاصر ایران در حوادث مهمی چون ملی شدن صنعت نفت، انقلاب مشروطه، لغو دخانیات و انحصار تنباکو برای بیگانگان، استقلال و مبارزه با استعمار و اولین جرقه های مبارزه و انقلاب، نقش برجسته روحانیت را می بینیم، شاید دقیقاً به دلیل همین نفوذ و جایگاه ویژه روحانیت در جامعه است که مدتی است دشمن به حملات خود علیه این گروه سرعت بخشیده و مدام سعی در ایجاد فاصله بین آنها دارد. مردم و روحانیت به ویژه جوانان و در روزهای اخیر به روحانیت توهین کرده است. او می خواهد در خیابان به اهدافش برسد.

سنجده همچنین گفت: البته روحانیون همیشه هدف دشمنان بوده اند و این تحرکات چیز جدیدی نیست، روحانیون همیشه کشته، تهدید و توهین شده اند و این روند همچنان ادامه دارد، ماه رمضان امسال بود که سه روحانی ترسو توسط نیروهای مسلح کشته شدند. جریان تکفیری در حرم امام رضا (علیه السلام) به شهادت رسید اما دشمنان مدعی حقوق بشر واکنشی نشان ندادند.

در جریان تحولات سریع و گسترده جامعه در عرصه های مختلف و حتی مشاهده اشتباهات برخی از مسئولین در لباس روحانیت، باعث شده است که عده ای همه روحانیون را با اشتباهات معدود یا معدودی از آنان بسنجند. و به قول معروف تر، با هم بسوزید

یک فعال رسانه ای خاطرنشان کرد: اما واقعیت این است که اگر یک یا چند نفر در شغل یا حرفه دیگری اشتباه کنند، آیا به آن ها نیز همین گونه نگاه می شود؟ گاهی می‌دیدیم که معلمی با دانش‌آموزان بدرفتاری می‌کند یا پزشک به دلیل ناتوانی مالی از ملاقات با بیمار خودداری می‌کند یا مهندس خانه‌ای خطرناک می‌سازد، فارغ از اینکه در جامعه همه افراد آن طبقه، یا جابز را ناتوان می‌دانستند. و افراد بد، یا مردم حاضر نشدند به دکتر دیگری یا معلم و مهندس دیگری مراجعه کنند؟ پاسخ قطعا خیر است

وی بیان کرد: دشمن از اهمیت جایگاه روحانیت و ارتباط آنها با مردم برای روشنگری و تقویت باورهای دینی واهمه دارد، بنابراین می خواهد این جایگاه ویژه را در نظر مردم از بین ببرد که در نتیجه این کار را انجام نمی دهد. در عیب های بسیاری دیگر بزرگنمایی می کند و به روحانیت پایبند است.

سنجده تصریح کرد: هدف دشمن فراتر از روحانیون است و هدف نهایی اسلام هراسی و برچیده شدن دین در کشور است که با عواملی مانند عربستان سعودی می خواهند آن را گسترش دهند، آنها متوجه نشده اند که دین مشکلی است که در پوست و گوشت مردم این مملکت و همین روحانیون در فراز و نشیب تاریخ ایران بودند که برای استقرار دین محمدی و برافراشتن پرچم تشیع جان خود را فدا کردند و کشته و تبعید شدند. از موعظه و اطلاع رسانی به مردم دست برنداشتند و در نتیجه اقدامات توهین آمیز چند اراذل و اوباش مزدور که برای شبکه های خارجی کلیپ و کلیپ منتشر می کنند قطعا تاثیری بر اعتقادات مذهبی مردم نخواهد داشت و تنها نشان دهنده ظلم و ستم روحانیون شیعه نخواهد بود. مصمم به روشنگری و آگاه ساختن افکار عمومی است، چرا که پیامبر بزرگ اسلام در هنگام دعوت به اسلام مورد تمسخر و اهانت دشمنان اسلام قرار گرفت.

این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: دشمنان مردم ایران دشمن همه مردم اعم از روحانیون، تجار، اساتید دانشگاه، خبرنگاران، نظامیان، بسیجیان، فعالان مدنی، منتقدان و… هستند و در حالی که دشمنان ما مشترک و مخالف ما هستند. خاک و دین همه با آنها روبرو خواهیم شد

وی گفت: مردم ایران مراجع و علمای بزرگی چون آیت الله بهجت، حسن زاده آملی، مجتهد تهرانی، خاک شناس، جوادی آملی و بسیاری از علمای بزرگ را دوست دارند که به دلیل گستردگی نمی توان از آنها نام برد. وی خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد از رشد و تربیت این قهرمانان برای آینده اسلام که کور خوانده است جلوگیری کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید