دشمنان اسلام به دنبال از بین بردن وحدت مردم ایران هستند/ فرهنگ و انقلاب ایران به سمت تمدن نوین اسلامی در حرکت است.


ساعت: 13:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۹
کد خبر: 1902642

احمدرضا بسیجی گفت: امروز دشمنان ما به دنبال از بین بردن وحدت و نفاق بین مردم ایران هستند. در این سالهای انقلاب کشور به دستاوردهای بزرگی دست یافت و با این وحدت به سمت تمدن پیش رفت. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمدرضا بسیجی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز; وی بیان کرد: پنج انگشت در دست انسان است که روی یک نقطه تکیه داده است، در جامعه بشری هم همینطور است، سلیقه های مختلف با فکر و روح متفاوت، اما برای موفقیت به یک تکیه گاه نیاز دارند.

وی با اذعان به اینکه همه ما به دنبال سعادت، موقعیت، آرامش و زندگی خوب هستیم، تصریح کرد: اگر بخواهیم از هم جدا شویم، چیزی جز اخلال و خونریزی نیست.

بسیجی با اشاره به اینکه اگر همه ما به دنبال شادی هستیم باید برای رسیدن به نقطه مطلوب بین ما وحدت وجود داشته باشد اظهار داشت: عقلانیت، نگاه شاد به زندگی، وحدت و… می تواند در ارائه یک ملت تفرقه ایجاد کند.

وی یادآور شد: وقتی وحدت برقرار شد، مثل همان دستی که گفتیم، می تواند همه چیز را ایجاد کند، سنگ بزرگی را بلند کند، جامعه یکپارچه را توسعه دهد و بعد اقتصاد، فرهنگ و اخلاق یک جامعه نیز باید بهبود .

بسیج خاطرنشان کرد: کسانی که فکر می کنند با تفرقه و تفرقه می توانند به اهداف خود برسند، یا گستاخ هستند یا جاهل، یا اگر هیچ کدام، بی شک خائن هستند و کسانی که با دشمنان ارتباط دارند، سعادت نمی خواهند. و آسایش و اتحاد یک ملت و تمدن را ببینند.

وی تاکید کرد: در جامعه امروز وحدت و همدلی لازم است تا بتوانیم تمدن بزرگی را شکل دهیم، در انقلاب اسلامی تاکنون مشکلات و موانع زیادی را پشت سر گذاشته ایم تا بتوانیم پایه های تمدن را بنا کنیم.

بسیجی با اذعان به اینکه امروز دشمنان ما به دنبال از بین بردن وحدت و نفاق بین مردم ایران هستند، گفت: انقلاب در این چند سال در کشور دستاوردهای بزرگی داشته و با این وحدت به سمت تمدن پیش می رود. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید