دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف بسیار چشمگیر است/ دشمنان از طریق فضای مجازی به دنبال زیر سوال بردن حقانیت انقلاب هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; حجت الاسلام والمسلمین محمد رضایی، حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مراسم تجلیل و معرفی مدیران شورای هماهنگی استان مرکزی در انقلاب اسلامی، گفت: شورای اسلامی استان مرکزی انقلاب یک انقلاب اسلامی در قرن بیست و یکم است و او الگوی حاکمیت دینی نه بر اساس غرب و نه شرق ارائه کرد و بر اساس همین شعار به راه خود ادامه می دهد.

رضایی گفت: حقانیت و کارآمدی انقلاب اسلامی پس از 43 سال از عمر خود به برکت آن به وضوح نمایان است و هر روز بر این حقانیت افزوده می شود و از این رو دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال زیر سوال بردن حقانیت انقلاب است.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی با استفاده از تمام امکانات تبلیغاتی خود هر روز با عذرخواهی به دنبال زیر سوال بردن آزادی و استقلال کشور هستند در حالی که به برکت انقلاب اسلامی امروز ایران اسلامی در راس قدرت و آزادی قرار دارد. این دو مولفه با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف در بسیاری از حوزه ها بسیار چشمگیر و مستقل است.

رضایی گفت: امروز انقلاب اسلامی الگو و حاکمیت کامل بشریت است و با وجود توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و نگاه مردم به انقلاب بسیار امیدوارکننده است. “

وی خاطرنشان کرد: خودکفایی در صنایع دفاعی، محرومیت زدایی در روستاها، پیشرفت علمی و صنعتی و ایجاد دستاوردهای بزرگ به برکت انقلاب اسلامی در کشور و البته در برخی بخش ها کمبودهایی وجود دارد که باید به صورت جمعی برطرف شود. . اراده و عزم ملی

طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی پور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام هادی خلیلی به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی منصوب شد..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید