مشارکت مردمی و آزادی بیان یکی از مهمترین دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی است/ افزایش چشمگیر پیشرفت کشور در علوم مختلف


ساعت: 19:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805561

مسئول دفتر رهبری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: فردی، حزبی، جریانی و متحدانه نبود. حکومت کنند، اما مردمی که بر انقلاب حکومت کردند.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حسن بیگدلی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی گفت: 3 ویژگی اصلی باعث پیروزی انقلاب اسلامی در ایران شد.

وی با بیان اینکه رهبری نظام با امام راحل، وحدت کلام و حضور مردم از ویژگی های پیروزی انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: آنچه باعث پیروزی انقلاب شد و هیچکس نمی تواند انقلاب را مصادره کند. به نام او وحدت کلمه و حضور مردم بود به عبارت دیگر انقلاب اسلامی صنفی و قشری نبود، بلکه انقلابی به تمام معنا بود.

حجت‌الاسلام بیگدلی افزود: دانشمندان، دانشگاهیان، حوزویان، اصناف، تجار، بازاریان، کشاورزان، زنان، مردان، حق التدریس‌ها، دهقانان و عشایر در انقلاب اسلامی حضور داشتند و مردم از دورترین نقاط مرکز کشور تفاوتی با یکدیگر نداشتند. در دوران انقلاب اسلامی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه در انقلاب اسلامی شاهد وحدت کلمه به تمام معنا هستیم، گفت: امام خمینی (ره) عالمانه بر همه حکومت می کند. این وحدت گفتار

وی با بیان اینکه حاکمیت وحدت ملت برای پیروزی انقلاب از سال های 41 و 42 آغاز شد، گفت: البته خاستگاه آن قبل از آن بود که در سال 57 به اوج خود برسد و به پیروزی انقلاب اسلامی منتهی شود.

حجت الاسلام بیگدلی گفت: همه اقشار امام خمینی(ره) را به رهبری و ولی امر خود پذیرفته و از ایشان پیروی کرده اند.

وی گفت: وحدت و مردم رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

حجت الاسلام بیگدلی افزود: شخصیت امام خمینی (ره) به گونه ای بود که خود را فدای مردم کرد نه مردم.

وی گفت: امام خمینی (ره) چیزی برای خود نمی خواست و هر چه می خواست برای مردم بود و همین ویژگی ها باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد.


*تأثیر بر حرکت های تأثیرگذار انقلاب اسلامی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران حرکت های تاثیرگذاری متعددی را در کشور ایجاد کرده است، گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است. انقلاب دو شاخص دستاوردهای معنوی و مادی است.»

وی با بیان اینکه دستاوردهای معنوی انقلاب گاهی فدای دستاوردهای مادی و اجتماعی می شود، گفت: انقلاب اسلامی ایران در قالب دستاوردهای معنوی به همه اقشار مردم حق رأی و رأی داد.

حجت الاسلام بیگدلی گفت: با این انتخابات است که وزرا، مسئولان، روسای جمهور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مرکز تا دورافتاده ترین شهرها توسط مردم انتخاب می شوند و مردم از اداره کشور بهره مند می شوند.

وی با تاکید بر اینکه دموکراسی یکی از دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی است، گفت: انقلاب اسلامی حتی به سایر اقوام و گرایش ها یعنی مسیحیان و… حق رأی داد و آنها را مستثنی نکرد، بلکه همه اقوام ادیان و مذاهب در کشور ما حق رای و رای داریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: حضور مردم در صحنه یکی دیگر از دستاوردهای مهم انقلاب است. این حکومت فردی، حزبی، فعلی و صنفی نبود، بلکه مردمی بودند که انقلاب را اداره کردند.»

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی افرادی هستند که هم جنگ و هم فرهنگ جامعه را حاکم کردند و روی صحنه بودند و اجازه حمله به بیگانگان را نمی دادند.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه رشد سریع علم یکی دیگر از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است، گفت: رشد علمی کشور امروز بالاتر از میانگین جهانی است و در برخی جاها انقلاب به رتبه دوم و سوم رشد علمی رسیده است.

وی با بیان اینکه در توسعه علمی در همه علوم پس از پیروزی انقلاب اسلامی از رده های متوسط ​​به پایین نیستیم، گفت: جمهوری اسلامی ایران در همه علوم اعم از هوافضا، پالایشگاه، نفت، صنعت و… پتروشیمی، فرهنگی و … با رشد چشمگیر علمی مواجه است.

حجت الاسلام بیگدلی آزادی بیان را یکی از مهم ترین مسائل و دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد که انقلاب می تواند به مردم بدهد و خاطرنشان کرد: او انتخاب می کند که انقلاب تضمین کند و امام (ره) هم تایید کند و روزی برسد. دیگر مردم و امروز آیت الله رئیسی یا مجلس فعلی را انتخاب کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران این امکان را به مردم داده است که در بحث انتخابات و اظهار نظر به معنای واقعی، انتخاب خود را داشته باشند.

رئیس ستاد کل سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: قطع نفوذ بیگانگان و تامین استقلال از دیگر دستاوردهای مهم انقلاب است که امروز دیگر مستشار، پزشک و تصمیم خارجی نداریم. جنبش ملی احیا شده است.»

وی افزود: حمایت از مظلومان جهان مانند فلسطین و سایر کشورها و مقابله با مستکبرین در جهان از دیگر دستاوردهای مهم و اساسی در بعد معنوی است.


* چشم تحولات چشمگیر مادی، اجتماعی و اجتماعی پس از پیروزی انقلاب اسلامی

رئیس ستاد انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به دستاوردهای مادی، اجتماعی و اجتماعی انقلاب اسلامی گفت: دستاوردهای مادی انقلاب اسلامی قابل مقایسه با دوره های قبل و یا قبل از انقلاب نیست.

وی گفت: مردم به ویژه در گذشته به چشم خود می بینند که پیشرفت در حوزه های آب، برق، تلفن، پزشکی، صنعت، راه آهن و راه در همه حوزه ها بالای چند صد درصد است.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه تعداد مشترکان برق کشور از 3 میلیون نفر برای 35 میلیون قبل از انقلاب به 33 میلیون نفر افزایش یافته و چند برابر شده است، گفت: 850 هزار خط تلفن ثابت امروز به 35 میلیون خط ثابت و حدود 154 میلیون خط تلفن همراه رسیده و در به عبارت دیگر، برخی افراد به طور متوسط ​​2 خط تلفن همراه دارند.

وی با بیان اینکه 4 هزار و 565 کیلومتر راه آهن قبل از انقلاب به 13 هزار و 435 کیلومتر رسیده بود، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران علاوه بر افزایش چندین برابری راه آهن، پیش از انقلاب نیز تعداد خطوط ریلی را دو برابر کرد.

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به مرگ و میر نوزادان گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 70 درصد از ولادت های 111 تولد فوت می کردند، اما بر اساس آمار دهه 80 در هر 100 تولد تنها 28 مورد منجر به فوت می شود که این رقم برابر است. چشمگیر. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید