وحدت ملی و آزادی بیان مهمترین شاخصه انقلاب اسلامی است

ساعت: 14:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۱
کد خبر: 1805161

کنات با بیان اینکه وحدت ملی یکی از مهمترین شاخصه های انقلاب اسلامی است، گفت: به برکت انقلاب اسلامی، وحدت همه اقوام و مذاهب در کشور مشخص شده و این همبستگی به برکت رهبری فرزانه انقلاب اسلامی است. مقام معظم رهبری در خارج از کشور

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جاورست جواد کنات در مراسم تجدید میثاق با ولایت و نماینده ولی فقیه در استان به عنوان اولین برنامه دهه مبارک فجر، تبریک این ایام و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای مدافع حرم. نقش آفرینی در رشد انقلاب اسلامی را می توان به عنوان یک مثلث مهم و راهبردی متشکل از سه قله عقلانیت دینی، کارآمدی اجتماعی و تمدن جهانی تعبیر کرد.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: با شکل گیری انقلاب اسلامی در ایران شاهد ورود دین به قوه مجریه کشور بودیم که زمینه ساز ترویج عقلانیت دینی شد و سپس رگه هایی از دین را در کارکردهای اجتماعی مشاهده می کنیم. “

به گفته وی؛ نظام سلطه با ضلع سوم انقلاب و تمدن جهانی مشکل دارد و مخالف است.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه به تشریح ویژگی ها و امتیازات انقلاب اسلامی نسبت به سایر جریانات سیاسی جهان پرداخت و گفت: یکی از مهمترین ویژگی های انقلاب جبران عقب ماندگی رژیم منحوس پهلوی است. .

کنات گفت: در سال 56 شهرک ها در تهران رجزخوانی می کردند در حالی که ایران حدود 20 تا 25 میلیون نفر جمعیت داشت و فروش نفت ما روزانه 6 میلیون بشکه بود اما فقر در حال گسترش بود.

وی افزود: امروز جمعیت ایران 80 میلیون نفر است و با وجود تحریم ها و محدودیت ها، فروش نفت در کشور به زیر یک میلیون بشکه در روز رسیده است، با این حال، ایران توانسته است بیشتر عقب ماندگی های رژیم پهلوی را جبران کند. “

به گفته وی؛ آزادی بیان و بیان یکی دیگر از ویژگی های انقلاب است و اوج این آزادی این است که در محضر رهبر کشور، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بدون هماهنگی و به راحتی از جوانی انتقاد می کنند و ما. روزنامه هایی دارند که به صراحت اولویت ها را نقد می کنند.

استاندار خراسان جنوبی تشکیل دولت جدید را از امتیازات انقلاب برشمرد و گفت: جمهوری اسلامی، دین و دنیا، علم و اخلاق، استقلال و آزادی، جمهوریت و اسلام گرد هم آمده و استقرار یافته است. مردم سالاری دینی».

به گفته وی؛ این قاعده جدید الهام گرفته از گفتمان ائمه انقلاب، امام راحل (ره) و امام فعلی (ره) است و به دلیل برخی خواص متحول شده و دشمنی با نظام سلطه مورد انتقاد قرار گرفته است.

کنات در ادامه وحدت و همبستگی ملی را از دیگر ویژگی های انقلاب خواند و گفت: به برکت انقلاب اسلامی وحدت همه اقوام و مذاهب در کشور مشخص شده و این همبستگی به برکت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) -عالی) به خارج نیز گسترش یافته است.

وی تاکید کرد: شکل گیری بدون تکیه بر جهان غرب و شرق و بر اساس همین شعار محوری «نه شرقی نه غربی» از دیگر ویژگی های منحصر به فرد انقلاب است.

به گفته وی؛ با شكل گيري انقلاب شكوهمند اسلامي، انديشه قرآني در جامعه جان تازه اي گرفت و اگر چه قرآن از ظلم و ستم دور شده است، اما بايد براي گسترش اين تفكر در همه عرصه ها قدم هاي زيادي برداشت.

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین مزیت های انقلاب این است که بدون حمله نظامی و لشکرکشی خاصی پیام این انقلاب به اقصی نقاط جهان می رسد.

کنات گفت: مهمترین مسئله در شرایط کنونی اقتصاد و معیشت مردمی است که هدف آمریکا قرار گرفته اند و بدهی ما بر دوش کارمندان سنگینی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه اگر مشکلی به دلیل بی کفایتی مدیران است و ربطی به رهبری و مدیریت ندارد، گفت: وظیفه ماست که معیشت را سامان دهیم تا توطئه های دشمنان خنثی شود و نقشه های آنها نقش آفرینی کند. ” خنک کننده آب.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید